Dag allemaal,
Gewoon weer eens een vraag in het voortploeteren. De slangen van het koelsysteem zijn aan vervanging toe. Bij het verwijderen van de waterpomp en radiateur verpulverde zelf een slang bij het losdraaien. Het leek wel of de slang zelf verkleefd zat op de koperen buis van de radiateur.
Rondkijkend zie ik een aanbod op eBay voor de 96 v4 and 96 TT longnose. Voor de 93B en 96 Sport heeft die persoon nog geen programma, maar biedt mij aan samen te werken om die te gaan leveren. Ik lever dan de huidige -te vervangen- set aan, die zij voor de maatvoering van hun produkt gebruiken en vervolgens vragen zij mij te passen en gegevens aan te leveren voor de finetuning plaats tot het allemaal past. Uiteraard hou ik er dan uiteindelijk een nieuwe set aan over.
Nu is het finetunen even lastig want ik ben op weg de 93B te strippen om te kunnen stralen. Het gaat nog wel even duren, dus testpassen in bedrijf lukt even niet. Toch lijkt het een mooi aanbod. Ik heb echter geen idee of ik er verstandig aan doe om silicone hoses te gebruiken. Ik ben benieuwd naar jullie reactie en ervaringen.
Groet,
Johan.
Silicone hoses
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
Re: Silicone hoses
Precies, dat is de man. Maar voor de bullnose heeft hij die nog niet.