Is deze 92 1954 met open rol dak UNIEK
Geplaatst: di 05 jul, 2011 20:33
Op onze vakantie bestemming,Kvanum dicht bij Vara & Lidkoping Zweden, toch maar weer eens langs de bijzonder Saab verzamelplaats gestopt.Doen we bijna altijd, maar deze keer lang, zeer lang.
Enthousiast ik ben, had ik de juiste persoon te spreken. Ja dan wordt iedereen enthousiast. Ik mocht zijn verzameling zien en uitzoeken wat ik wilde aan onderdelen.Bijzonder, heel bijzonder.
Wat een pracht middag.Mijn tijd stond stil. Ik zal er beslist over dromen. ( spoedig laat ik de schuur vol pracht auto's jullie zien )
Kijk en geniet van de plaatjes.Ik hoor wel of het echt iets speciaals is. Eigenaar Ivar is van mening dat er maar één is gebouwd in het jaar 1954 !




Kleine dingen als antenne,mattenset van rubber en wat echt kleine dingetje gewoon gekregen. Natuurlijk ga ik nog terug want... drank wil hij best ontvangen en ik misschien weer opnieuw kijken naar veel moois. Wacht op vervolg !
Enthousiast ik ben, had ik de juiste persoon te spreken. Ja dan wordt iedereen enthousiast. Ik mocht zijn verzameling zien en uitzoeken wat ik wilde aan onderdelen.Bijzonder, heel bijzonder.
Wat een pracht middag.Mijn tijd stond stil. Ik zal er beslist over dromen. ( spoedig laat ik de schuur vol pracht auto's jullie zien )
Kijk en geniet van de plaatjes.Ik hoor wel of het echt iets speciaals is. Eigenaar Ivar is van mening dat er maar één is gebouwd in het jaar 1954 !




Kleine dingen als antenne,mattenset van rubber en wat echt kleine dingetje gewoon gekregen. Natuurlijk ga ik nog terug want... drank wil hij best ontvangen en ik misschien weer opnieuw kijken naar veel moois. Wacht op vervolg !
