saab 96 2 stroke barnfind video

1947-1967
Plaats reactie
nastydrive
Donateur (2x)
Donateur (2x)

saab 96 2 stroke barnfind video

Bericht door nastydrive » ma 10 dec, 2012 17:10

https://www.youtube.com/watch?v=QzefJwv ... g-high-rec" onclick="window.open(this.href);return false;

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: saab 96 2 stroke barnfind video

Bericht door Sapphire » ma 10 dec, 2012 17:19

Verkeerde subforum ;)

Geloof dat ik het even mis ook, enerzijds is tweetakt echt wat anders dan viertakt, anderzijds zie ik vele vragen die onder beide subfora "horen", zoals vragen over bijv. het onderstel. Wordt het niet iets teveel onderverdeling zo? Straks moet iedereen die niet-motorgerelateerde vragen heeft in beide subfora kijken, is de toevoegde waarde ten opzichte van een gebundeld subforum weg lijkt me.

Bedoeld als opbouwende kritiek (ik zet het er maar even bij..)

BTW. de eerste V4 was er in 1967 volgens mij, niet in 1964

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » ma 10 dec, 2012 17:51

Er wordt nog aan gewerkt, zie reactie van Sander viewtopic.php?f=16&t=125305

Misschien een :idea: om daar suggesties en meningen over de nieuwe indeling te bundelen?

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » ma 10 dec, 2012 20:15

vraag mij af hoe ie op de trailer is gekomen
korte oprijplaaten en de trailer met de kont omhoog :-S+

was van een rijke Noor volgens mij, zie nl grote vlakke stukken en dan ook nog met gras.

voor iemand die een zelfde soort barnfind zoekt, maar dan niet zo ver weg
een 96V4 uit '71
of een Sonett II uit '68
(let wel trailer en geld direct meenemen)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 11 dec, 2012 1:02

Filmpje ff gekeken, ziet er wel gaaf uit, altijd leuk dit soort vondsten. Wel jammer dat die 9-5 een diesel blijkt te zijn, mooi ding :)

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » di 11 dec, 2012 12:08

Leuk filmpje. Authentiek op deze manier. Een echte beautie is het niet. Ik dacht eerst nog misschien een zeer lage km stand. Maar dat valt wel mee denk ik. De auto zou zo'n 18 gereden hebben toen hij in 1983 is weggezet. Dus de 60k op de teller is dan denk ik eerder 160K. ( +/- 9000 per jaar en anders 3300 pj kan natuurlijk ook nog)

odin1899
Donateur
Donateur

Bericht door odin1899 » di 11 dec, 2012 14:52

Mooi filmpje! Misschien beter zo'n auto waarmee je zonder bang hoeft te zijn voor een deuk meer of minder de weg op kan, dan een museumstuk die tot concoursstaat gerestaureerd is.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 11 dec, 2012 17:28

Deze kan ook niet zomaar de weg op denk ik zo... Als je dan toch bezig bent doe ik het liever in 1x goed maar er valt wat voor te zeggen om alleen het broodnodige te doen. Zie zo'n auto persoonlijk echter niet (meer) als daily driver en daarom krijg ik snel de neiging om 'm zo mooi mogelijk te houden/maken.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 11 dec, 2012 17:35

Klopt als een bus Appie, hoewel zelf doen natuurlijk veel meer voldoening geeft dan iets kant en klaars kopen (althans, mij wel).

Plaats reactie