verlaging veren
Geplaatst: ma 23 sep, 2013 10:54
Ik ben bezig de wegligging van de TT te verbeteren. Hij deint en rolt me iets teveel
Nieuwe schokdempers leken me een goede eerste stap. Dit zijn de bekende instelbare AVO's geworden.
Maar nu ik ze ga monteren wil ik eigenlijk meteen de schroefveren onder handen nemen om de auto enkele centimeters te verlagen.
Vragen:
Zijn er nieuwe kortere veren te koop, bv. bij tuning leveranciers?
Is het een goede optie om ingekorte V4 voorveren te gebruiken? Of wordt dit te stug?
Of zijn er veren van andere merken auto's die wonderwel goed passen?
Of is inkorten van de huidige veren gewoon de beste oplossing?
Verder zou iets van een stabilisatorstang goed kunnen helpen tegen het gevoel van omslaan in menige bocht.
Maar ik begrijp dat die schaars zijn. Klopt dat en zijn er misschien alternatieven?
Nieuwe schokdempers leken me een goede eerste stap. Dit zijn de bekende instelbare AVO's geworden.
Maar nu ik ze ga monteren wil ik eigenlijk meteen de schroefveren onder handen nemen om de auto enkele centimeters te verlagen.
Vragen:
Zijn er nieuwe kortere veren te koop, bv. bij tuning leveranciers?
Is het een goede optie om ingekorte V4 voorveren te gebruiken? Of wordt dit te stug?
Of zijn er veren van andere merken auto's die wonderwel goed passen?
Of is inkorten van de huidige veren gewoon de beste oplossing?
Verder zou iets van een stabilisatorstang goed kunnen helpen tegen het gevoel van omslaan in menige bocht.
Maar ik begrijp dat die schaars zijn. Klopt dat en zijn er misschien alternatieven?