zoeklicht ROBO
Geplaatst: di 11 sep, 2018 11:34
Ik heb nog een mooi zoeklicht over. Merk ROBO, de originele die ook vroeger op de rally-Saab 96 werd gemonteerd.
Mooi voor dakmontage. Is in nieuwstaat, chroom perfect. Voor foto's kan ik nog wel zorgen. Hoeft niet zoveel te
kosten, € 150,=. Je zult ze niet meer vinden zo.
Mooi voor dakmontage. Is in nieuwstaat, chroom perfect. Voor foto's kan ik nog wel zorgen. Hoeft niet zoveel te
kosten, € 150,=. Je zult ze niet meer vinden zo.