interieurbekleding 96 Monte Carlo blauw uit 1966

1947-1967
Plaats reactie
dirk7942
Geregistreerd lid

interieurbekleding 96 Monte Carlo blauw uit 1966

Bericht door dirk7942 » di 25 dec, 2007 18:14

We zijn lekker bezig met de restauratie van bovenstaande longnose. Echter de blauwe bekleding van de MC of sport is helaas niet meer leverbaar via de Zweedse Saabclub daar de leverancier overgenomen is door een Italiaanse firma (volgens Rolf Jensen). Het gaat ons met name om de blauwe geweven stof (type jute) en de blauwe skai en de gouden plastic ronde rand welke de stofsoorten van elkaar scheidt.

Heeft iemand hier de gouden tip? Misschien zelf nog iets liggen?

Tijdens de laatste onderdelendag stond er een prachtig gerestaureerde shortnose met ook een blauw interieur. Ik ben helaas vergeten te vragen waar het interieur gedaan was.

Wie kan helpen?

Bedankt voor jullie reacties! Dirk

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 27 dec, 2007 23:19

Hoi Dirk,

Ik heb goede verhalen gehoord over onderstaand bedrijf. Misschien dat zij jou verder kunnen helpen?

http://www.cciautobekleding.nl/

CCI Autobekleding
Spinderweg 33
6713 HR Ede gld
0318 690808

Groet,

Roger

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 29 dec, 2007 15:59

Ik heb trouwens wel een compleet rood setje gevonden voor €2200 :shock:

Lijkt het te zoeken blauwe setje hierop?

http://www.blocket.se/vi/14585630.htm?ca=23_4_s

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

10-4

dirk7942
Geregistreerd lid

Bericht door dirk7942 » za 29 dec, 2007 22:21

Hallo Roger,

ja dat is een setje voor een sport. Dezelfde stoelen en achterbankje heb ik. Alleen in een ijsblauwe is een rood setje niet mooi en voor €2200,00 kan ik ook heel wat bekleden. Ik zal wel je tip door zetten naar Onno Kempink want die is met een rode sport bezig. Misschien is zijn klant iets gefortuneerder............ :wink:

Wel een gave tip!

Groet,

Dirk

PS Weet niemand van wie die witte sport kortneus op de onderdelendag in Ooy is? Zit deze beste man niet op het forum? Kent iemand hem misschien van naam?

Plaats reactie