Beste forummers,
Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een Saab 96 kortneus uit 1961. Nou vroeg ik me af hoeveel van Saabs er van dit model in Nederland zijn? Is dit na te zoeken bij RDW? Of heeft Bovag hiervan lijsten? Of is er wellicht ergens een register waarin dit wordt bijgehouden?
Ik ben erg benieuwd!
Bert
Hoeveel Saab 96 tweetakten (kortneus) zijn er in Nederland?
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
Bert, Gefeliciteerd. Is dat je aanwinst (foto avatar)? Mooi!!!!
Geen idee hoeveel het er zijn. RDW kan dat vast nagaan, maar zal het niet gratis willen doen neem ik aan.
Bij de Saabclub is overigens een register, maar ik heb daar nog gen getallen zien staan. En niet iedereen zal lid zijn van SCN. Ik heb hier wel eens getallen voorbij zien komen door een SF'er, maar ...wie was dat ook al weer?
Keep 2-stroke SAABing! Groet, Johan.
Geen idee hoeveel het er zijn. RDW kan dat vast nagaan, maar zal het niet gratis willen doen neem ik aan.
Bij de Saabclub is overigens een register, maar ik heb daar nog gen getallen zien staan. En niet iedereen zal lid zijn van SCN. Ik heb hier wel eens getallen voorbij zien komen door een SF'er, maar ...wie was dat ook al weer?
Keep 2-stroke SAABing! Groet, Johan.
-
Groosmuller
- Geregistreerd lid
Aantal kort neuzen in Nederland
Peter de Groot in Heerde heeft het tweetact register van de SCN. Die heeft vast wel betrouwbare cijfers. Zijn telefoonnummer is 0578-694803.
Succes met de nasporing en je nieuwe aanwinst. Groosmuller sr.
Succes met de nasporing en je nieuwe aanwinst. Groosmuller sr.