hoera! weer een verse APK
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
hoera! weer een verse APK
Hoera,
Weer een verse apk voor mijn Saab 96 Tweetakt uit 1966!
Geen bijzonderheden!
En toch weer de afgelopen 2 jaar 6000 km met veel plezier getoerd, en dat met het verschrikkelijk mooie geluid
Bert
Weer een verse apk voor mijn Saab 96 Tweetakt uit 1966!
Geen bijzonderheden!
En toch weer de afgelopen 2 jaar 6000 km met veel plezier getoerd, en dat met het verschrikkelijk mooie geluid
Bert
-
Maupy
- Geregistreerd lid
Re: hoera! wwer een verse APK
Goedemorgen Bert,
Proficiat!
En wanneer kunnen wij allen die mooie auto aanschouwen / wanneer is de premiere??
groeten
Maurice
Proficiat!
En wanneer kunnen wij allen die mooie auto aanschouwen / wanneer is de premiere??
groeten
Maurice
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
op 08 december wordt de première verwacht met Pa en Ma Trom en natuurlijk Dik Trom en niet te vergeten: hun auto, de Saab tweetakt!
-
thomkins
- Geregistreerd lid
nee dat klopt,ze hebben mijn imperiaal geleend, ben nu al weken bezig om hem terug te krijgen.
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Ho Ho mannen,
dat gaat allemaal niet zo snel!
De film is niet in een week klaar
Volgens mij zijn de scenes allemaal gereed en komt de imperiaal volgende week naar Leiden toe.
Bert
dat gaat allemaal niet zo snel!
De film is niet in een week klaar
Volgens mij zijn de scenes allemaal gereed en komt de imperiaal volgende week naar Leiden toe.
Bert
-
Maupy
- Geregistreerd lid
Re: hoera! wwer een verse APK MET FOTO'S!
Ik ga op reis en neem mee:

Prachtig hoor Bert!

Prachtig hoor Bert!
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
gefeliciteerd met de nieuwe A.P.K. en nu maar weer fijn gaan
en ik mag hoep dat dat niet op onderstaande manier gebeurt, want anders heeft meneer/mevrouw de
een onaangename verrassing voor je, althans, dat kan ik me wel een heel klein beetje voorstellen. 
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Maurice,
bedankt voor de plaatsing service van de foto's
Overigens zijn wij op een vrijdagavond zo van de set in het Noorderbos in Amsterdam naar de opslag in Amsterdam Noord gereden
Nee, wij hadden geen bekijks onderweg!
Bert
bedankt voor de plaatsing service van de foto's
Overigens zijn wij op een vrijdagavond zo van de set in het Noorderbos in Amsterdam naar de opslag in Amsterdam Noord gereden
Nee, wij hadden geen bekijks onderweg!
Bert
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
En dat mottuuuhhh wijijhijij gelooffuuhhh??Bert van Beek schreef:Nee, wij hadden geen bekijks onderweg!
-
Maupy
- Geregistreerd lid
Graag gedaan!
Zal zeker wat bekijks hebben gegeven.
Begin december ga ik met zoon naar de bios.
Zal zeker wat bekijks hebben gegeven.
Begin december ga ik met zoon naar de bios.
-
thomkins
- Geregistreerd lid
wat een bijzondere straat met bijzondere huizen. Waar??
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Hallo,
Dat was in Hellevoetsluis, was een zeer luxe (voor onze begrippen) resort met haven en huizen met sauna etc.
Leuke scenes opgenomen, heb zelf ook als figurant (als vader van Dik Trom) aan een bijna botsing scene, met een stuntman in het andere voertuig, gewerkt
was erg leuk en erg leerzaam
Bert
Dat was in Hellevoetsluis, was een zeer luxe (voor onze begrippen) resort met haven en huizen met sauna etc.
Leuke scenes opgenomen, heb zelf ook als figurant (als vader van Dik Trom) aan een bijna botsing scene, met een stuntman in het andere voertuig, gewerkt
was erg leuk en erg leerzaam
Bert
-
Bert van Beek
- Geregistreerd lid
Re: hoera! weer een verse APK
Hoera, zojuist weer een nieuwe APK voor onze Saab 96 tweetakt uit 1966!
in de afgelopen twee jaar ruim 6000 km gereden met de snelle 3 cilinder 841 cc metende motor en het gigantische geluid met de Simons uitlaat
Bert van Beek
in de afgelopen twee jaar ruim 6000 km gereden met de snelle 3 cilinder 841 cc metende motor en het gigantische geluid met de Simons uitlaat
Bert van Beek
-
jdoesburg
- Geregistreerd lid
Remmerij Saab 96 voor en achter
Goedenavond Bert van Beek,
Ik ben je mailadres van Marktplaats betreffende Remmerij Saab 96 kwijt, vandaar deze mail. Ik heb interesse voor de rempartij voor en achter van de Saab 96. Als de monteur de remmen gemonteerd heeft, stuur ik de oude remmen terug. Ik ga akkoord met het bedrag van € 130,- per wiel. Stuur maar even een mail met het rekeningnummer. Mijn e-mail is: jdoesburg@versatel.nl . Mijn adres is: Jakob Doesburg Uitgang 2A 9202 NT Drachten.
met vriendelijke groet,
Jakob Doesburg
Ik ben je mailadres van Marktplaats betreffende Remmerij Saab 96 kwijt, vandaar deze mail. Ik heb interesse voor de rempartij voor en achter van de Saab 96. Als de monteur de remmen gemonteerd heeft, stuur ik de oude remmen terug. Ik ga akkoord met het bedrag van € 130,- per wiel. Stuur maar even een mail met het rekeningnummer. Mijn e-mail is: jdoesburg@versatel.nl . Mijn adres is: Jakob Doesburg Uitgang 2A 9202 NT Drachten.
met vriendelijke groet,
Jakob Doesburg
-
odin1899
- Donateur

Re: hoera! weer een verse APK
Da's geen mail maar een bericht op een openbaar forum...