Vervangen alle OEM luidsprekers in een Viggen cabrio (AS3)

Sebusta
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Vervangen alle OEM luidsprekers in een Viggen cabrio (AS

Bericht door Sebusta » do 26 feb, 2015 20:32

Nou vanmiddag/avond de speakers geïnstalleerd. Het is niet de nieuwste variant van de HV165L, maar ik kan zeggen dat deze een stuk beter de lage tonen kunnen weergeven. De oude luidsprekers gingen toch al snel dreunen en daar hebben deze een stuk minder last van.

Officieel zijn dit 200 wat speakers. Of de AS3 versterker dat aan kan? Geen idee. Ze klinken prima en mocht de versterker het begeven dan stappen we gewoon over op een 4 of 5 kanaals versterker.

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » do 26 feb, 2015 21:53

Ik ben ook benieuwd en ook het verschil met die oranje hertz.
De versterker zal toch wat moeite hebben gehad daarmee, denk ik. En wellicht pas die hvl beter, maar waarom?
Had je nog van die dikke teerplaten in de deuren geplakt?

Gerard1978
Geregistreerd lid

Bericht door Gerard1978 » do 26 feb, 2015 22:56

Sebusta schreef:Nou vanmiddag/avond de speakers geïnstalleerd. Het is niet de nieuwste variant van de HV165L, maar ik kan zeggen dat deze een stuk beter de lage tonen kunnen weergeven. De oude luidsprekers gingen toch al snel dreunen en daar hebben deze een stuk minder last van.

Officieel zijn dit 200 wat speakers. Of de AS3 versterker dat aan kan? Geen idee. Ze klinken prima en mocht de versterker het begeven dan stappen we gewoon over op een 4 of 5 kanaals versterker.

Klinkt goed! Ik begrijp dus een prima vervanging voor de originele speakers...
Veel plezier gewenst ermee!

Plaats reactie