Rode 5drs Viggen

Plaats reactie
RoelandV
Geregistreerd lid

Rode 5drs Viggen

Bericht door RoelandV » zo 04 okt, 2020 12:17

Ik zag op internet een rode Viggen. Vind ik ook erg fraai:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://bringatrailer.com/listing/2001- ... -viggen-7/

OuweNiek
Donateur
Donateur

Re: Mijn Viggen

Bericht door OuweNiek » zo 04 okt, 2020 14:36

De rode is inderdaad bijzonder. Volgens de productie aantallen die ik heb kunnen vinden zijn er daar 217 van gemaakt in verschillende uitvoeringen. Daarvan zijn 207 geleverd aan de USA. Verder 1 in Canada. De rest is door Saab zelf gebruikt en in corps diplomatiek.

Dat wordt importeren.

DV 9-3
Donateur
Donateur

Re: Mijn Viggen

Bericht door DV 9-3 » zo 04 okt, 2020 19:10

RoelandV schreef:
zo 04 okt, 2020 12:17
Dit zou in mijn OCDC brein dan echt beter een apart draadje kunnen zijn.
Die foto's van die rode Viggen vind ik ook top, maar die staan nu ineens verloren in een draadje dat verder alleen over OuweNiek's Viggen gaat.

Het draadje "Mijn Viggen" van OuweNiek, zou, zoals Style al opmerkte, eigenlijk "OuweNiek's Viggen" moeten heten.
Kan je dat niet veranderen Niek? Doe je door in je eerste eigen post gewoon de titel even aan te passen.

Dat levert een beetje meer overzicht?

OuweNiek
Donateur
Donateur

Re: OuweNiek’s Viggen

Bericht door OuweNiek » zo 04 okt, 2020 20:52

DV 9-3 schreef:
RoelandV schreef:
zo 04 okt, 2020 12:17
Dit zou in mijn OCDC brein dan echt beter een apart draadje kunnen zijn.
Die foto's van die rode Viggen vind ik ook top, maar die staan nu ineens verloren in een draadje dat verder alleen over OuweNiek's Viggen gaat.

Het draadje "Mijn Viggen" van OuweNiek, zou, zoals Style al opmerkte, eigenlijk "OuweNiek's Viggen" moeten heten.
Kan je dat niet veranderen Niek? Doe je door in je eerste eigen post gewoon de titel even aan te passen.

Dat levert een beetje meer overzicht?
Ik vind de wending naar de rode Viggen ook bijzonder en inderdaad kan dat beter aan apart draadje zijn dan als reactie op mijn blauwe Viggen.

De titel heb ik een paar uur geleden veranderd dus dat zou nu wel door moeten komen.

Plaats reactie