'Sway bar' vraag
-
evo
- Donateur (2x)

Re: 'Sway bar' vraag
Sorrie! Idd niet goed gelezen.
Maar geldt eigenlijk nog steeds hetzelfde. Probeer een stijvere of dubbele (easy mod) rear arb. In 90% van de gevallen is men daar blij mee, en laat men het verder zitten.
Maar ga dus niet te stijf.
Is je Viggen voor weg gebruik only, of wil je er ook wel eens een track day mee doen?
Maar geldt eigenlijk nog steeds hetzelfde. Probeer een stijvere of dubbele (easy mod) rear arb. In 90% van de gevallen is men daar blij mee, en laat men het verder zitten.
Maar ga dus niet te stijf.
Is je Viggen voor weg gebruik only, of wil je er ook wel eens een track day mee doen?
-
busy
- Donateur (4x)

Als het een diesel stabi is kijk of je deze op de sloop kunt kopen Prijstechnisch interessanter Qua weggedrag zou ik achter aanpakken
-
ReinO
- Donateur (2x)

is een dieselstabi anders dan? wanneer je achter de veerpoten boven met elkaar verbindt (stangetje - 15 minuten werk) ga
je al richting overstuur, tja onder een extra stang en je bent voor een 10tje klaar.
je al richting overstuur, tja onder een extra stang en je bent voor een 10tje klaar.
-
werli
- Donateur (2x)

kijk dat zijn de betere reacties
rein kan je dat bezorgen voor een 10 tje
als je die er dan aan kleeft ben je al meer aan lijm kwijt
dus volgens mij klopt er geen bal van "klaar voor een tientje "
toch zou ik indien ik er 1 nodig heb rein op de proef stellen !
mvg werner
rein kan je dat bezorgen voor een 10 tje
als je die er dan aan kleeft ben je al meer aan lijm kwijt
dus volgens mij klopt er geen bal van "klaar voor een tientje "
toch zou ik indien ik er 1 nodig heb rein op de proef stellen !
mvg werner
-
Sapphire
- Donateur (7x)

In het ergste geval 4 afgebroken bouten (willen graag vast zitten), deze uitboren/verwijderen en vervangen door nieuwe bouten, levering gebruikte stabi én arbeid voor samen een tientje. Lijkt mij een koopje Rein!
-
ReinO
- Donateur (2x)

bouten breken idd allemaal af, gelijk uitboren en dikker draadeind nemen.
Arbeid niet meegerekend!! Trouwens doe ik dat soort klussen niet voor anderen. Tenzij die ene gast me vraagt,
waarvan ik de naam hier niet noem
Arbeid niet meegerekend!! Trouwens doe ik dat soort klussen niet voor anderen. Tenzij die ene gast me vraagt,
waarvan ik de naam hier niet noem
-
DV 9-3
- Donateur

Een veerpootbrug achter is zéker ook een aanrader. Doet 't instuur-gedrag veel goed. Zie foto:

Onder één van mijn 9-3 tjes zit die vpb en een arb van Whiteline achter. Ook een aanrader. (Het mooie van die Whiteline oplossing is dat die wat makkelijker 'moment' uitoefent op het wiel omdat de aangrijpingspunten van de droplinks aan de onderste bevestiging van de schokbrekers zitten.)

Je ziet op de foto de uiteinden van de arb schuin naar beneden komen bij het achterwiel. Kosten voor die Whiteline weet ik niet meer. Volgens mij alleen verkrijgbaar bij KCP.

Onder één van mijn 9-3 tjes zit die vpb en een arb van Whiteline achter. Ook een aanrader. (Het mooie van die Whiteline oplossing is dat die wat makkelijker 'moment' uitoefent op het wiel omdat de aangrijpingspunten van de droplinks aan de onderste bevestiging van de schokbrekers zitten.)

Je ziet op de foto de uiteinden van de arb schuin naar beneden komen bij het achterwiel. Kosten voor die Whiteline weet ik niet meer. Volgens mij alleen verkrijgbaar bij KCP.
-
ReinO
- Donateur (2x)

mooie oplossing maar iets duurder dan beunen natuurlijk: tja en niet iedereen wil en kan op straat een
prutsklus met oude troep doen.
prutsklus met oude troep doen.