Review Viggen cabrio
-
RobbieF57
- Geregistreerd lid
Review Viggen cabrio
Een geinige review uit de USA; jammer alleen dat die Demuro zo'n irritant toontje aanslaat....
Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=B4nirXnTLM0
Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=B4nirXnTLM0
-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: Review Viggen cabrio
Is er een dokter in de buurt? Wat een idioot.RobbieF57 schreef: ↑vr 05 jul, 2024 13:39Een geinige review uit de USA; jammer alleen dat die Demuro zo'n irritant toontje aanslaat....
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Daar verdient hij al heel lang heel veel geld mee.
Maar hij had wel wat meer onderzoek mogen doen. De originele radio is weg, volgens mij hoort de bekerhouder er ook niet standaard in, hij staat op Aero wielen etc. Jammer.
Maar hij had wel wat meer onderzoek mogen doen. De originele radio is weg, volgens mij hoort de bekerhouder er ook niet standaard in, hij staat op Aero wielen etc. Jammer.
-
Marcel-S
- Geregistreerd lid
had het filmpje gisteravond al gezien en ben het met je eens.
Wel een heel verhaal over de enige bekerhouder tussen de stoelen, maar niet de bekerhouder onder de SID laten zien (die er wel inzat), het verhaal van de sleutel klopte volgens mij ook niet, niet eruit te halen als die niet in de achteruit staat, wel de nightpanel laten zien, maar niet erop wijzen dat dan ook de niet verlichte metertjes naar nul vallen, terwijl je ze dan toch niet ziet , dus waarom dan?
Er was veel meer "Quirkiness" uit het onderwerp te halen en had hem nog nooit eerder een review zien doen terwijl hij op een stoel zat. volgens mij word Doug nu echt oud
Wel een heel verhaal over de enige bekerhouder tussen de stoelen, maar niet de bekerhouder onder de SID laten zien (die er wel inzat), het verhaal van de sleutel klopte volgens mij ook niet, niet eruit te halen als die niet in de achteruit staat, wel de nightpanel laten zien, maar niet erop wijzen dat dan ook de niet verlichte metertjes naar nul vallen, terwijl je ze dan toch niet ziet , dus waarom dan?
Er was veel meer "Quirkiness" uit het onderwerp te halen en had hem nog nooit eerder een review zien doen terwijl hij op een stoel zat. volgens mij word Doug nu echt oud
-
Orphy
- Donateur (5x)

Nou, dat van die sleutel klopt wel hoor, normaal gesproken moet de auto in de achteruit staan voor je de sleutel uit het contact kan halen.
-
Henk-Jan
- Donateur

Bovenal had hij op een beter exemplaar kunnen wachten. Toen ik nog wat meer van 'm keek kan ik me een video herinneren waarin hij uitlegde altijd een zo origineel en zo goed mogelijk bewaard exemplaar te zoeken voor z'n reviews en bepaalde modellen daarom lang op het "To Do" lijstje staan voor een écht goed exemplaar langskomt. Bij deze Viggen is dat helaas overduidelijk niet het geval.ghulst schreef: ↑vr 05 jul, 2024 14:29Daar verdient hij al heel lang heel veel geld mee.
Maar hij had wel wat meer onderzoek mogen doen. De originele radio is weg, volgens mij hoort de bekerhouder er ook niet standaard in, hij staat op Aero wielen etc. Jammer.![]()
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Vroeger wel, maar nu had hij er een die op Cars & Bids kwam en dat is zijn eigen autoverkoopsite. Dus is het verkapte promotie.Henk-Jan schreef: Bovenal had hij op een beter exemplaar kunnen wachten.
Maar volgens mij zat er standaard geen bekerhouder tussen de boordcomputer en de radio. Of wel?
-
Henk-Jan
- Donateur

Volgens mij was het een optie / accessoire, maar ik weet het niet zeker.
Onze Design Edition van MY01 had het in ieder niet toen we 'm kochten.
Onze Design Edition van MY01 had het in ieder niet toen we 'm kochten.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Review Viggen cabrio
Die van mij heeft het ook niet. Maar ik dacht ook dat ik dat ergens gelezen had. Ik moet zeggen dat ik het in het begin ook wel even overwogen heb. Maar ik wilde hem liever houden zoals hij afgeleverd was.
-
Henk-Jan
- Donateur

Wij hebben 'm snel laten installeren en zijn er blij mee, al is het gebruiksgemak enigszins gelimiteerd vanwege de grootte. Veel meer dan een (goed sluitend) kopje koffie ofzo past er niet in. Qua gewicht of morsgevoeligheid neem ik expres niet teveel risico's met die houder.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Dat was het voor mij ook een beetje. Maar ik gebruik meestal een bidon voor water en dat past toch niet. Dus dan kan ik hem er beter niet in zetten.
-
Marcel-S
- Geregistreerd lid
Omdat die wel gewoon in mijn eenvoudige S-je van MY01 zit ging ik vanuit dat dit er altijd standaard in zat, maar dus weer wat bijgeleerd. Het gebruiksgemak is inderdaad zeer beperkt.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Dat is net als dat jouw S-je gewoon iets mag trekken. Bij de Viggen hebben ze het trekgewicht gewoon op 0kg gezet. Heel jammer.