Arne's Viggen - Vooral rijden
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Re: Arne's Viggen - Vooral rijden
Blijft mooi Arne zo'n Viggen en het plezier wat je er mee hebt. En de afwisseling met de Lotus, totaal andere auto's maar heerlijke combinatie (had ik ook met de 308 GTi) en prachtige foto's. Mocht je ooit twijfelen voor iets anders... Viggen nooit weg doen, dan maar iets anders er bij roep ik.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
-
ghulst
- Geregistreerd lid

De Viggen gedraagt zich hier prima. Eind augustus heeft hij een uitje gedaan met mijn vrouw naar de Paralympische spelen in Parijs. En dat is weer prima gegaan.
-
ghulst
- Geregistreerd lid

Nieuwe APK en getankt. Dat was weer het meest opwindende nieuws van vandaag.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Goed bezig. Jij gebruikt hem het hele jaar dus.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Zeker. Ik probeer hem wel te ontzien als er veel pekel ligt, maar verder gebruik ik hem het hele jaar door. En gaat de kap ook zo veel mogelijk open als het droog is. Daar heb ik hem voor. 
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Elke acht maanden een update? Nou, nou...
Maar goed, toch wel leuk. In augustus de Viggen eens naar het zuiden gestuurd. In een ruk naar Grenoble en vanaf daar een leuke route over Mont Cenis.

Via Turijn, Asti, Milaan en Lago Maggiore uiteindelijk weer in Chamonix uitgekomen.

Dat is toch een prachtig zicht op zo'n berg met sneeuw.
Vooral veel open gereden en dat is natuurlijk altijd lekker.

Geen klap verkeerd gedaan in ruim 2750km. Alleen af en toe even aan de 'zak' in de achterbank schudden als de bagage achterin stond. Dan wilde het dak wel eens denken dat het niet open kon. Terwijl het altijd ruimte genoeg had. Maar goed, dat is een klein iets waar je eigenlijk niet over kunt klagen.
Maar goed, toch wel leuk. In augustus de Viggen eens naar het zuiden gestuurd. In een ruk naar Grenoble en vanaf daar een leuke route over Mont Cenis.

Via Turijn, Asti, Milaan en Lago Maggiore uiteindelijk weer in Chamonix uitgekomen.

Dat is toch een prachtig zicht op zo'n berg met sneeuw.
Vooral veel open gereden en dat is natuurlijk altijd lekker.

Geen klap verkeerd gedaan in ruim 2750km. Alleen af en toe even aan de 'zak' in de achterbank schudden als de bagage achterin stond. Dan wilde het dak wel eens denken dat het niet open kon. Terwijl het altijd ruimte genoeg had. Maar goed, dat is een klein iets waar je eigenlijk niet over kunt klagen.