Ja, ik was ook verbaasd. Even een correctie van mijzelf: ik denk dat ik 67 zeker geïdentificeerd heb, en daarnaast nog ruim 10 die mogelijk een Viggen zijn. De Open RDW Data is bijzonder vuil. Ik heb opgeschoond en consistent gemaakt wat ik kon. Maar dat was lang niet alles.Style&Co schreef: ↑vr 02 okt, 2020 16:04hoe heb je die schatting gemaakt? Een medeforummer, die ik als een soort vleesgeworden Saab CBS ken, komt niet verder dan 28 Viggens geregistreerd in NL. En dan ben je met 20 Viggens al een heel eind op wegOuweNiek schreef: ↑vr 02 okt, 2020 11:05Uit de RDW database informatie heb ik een schatting gemaakt dat er ongeveer 80 Viggens in Nederland zijn op het moment. Hiervan staan er zo'n twintig op mijn 'register'
Let wel, er zijn volgens de productielijsten 50 Viggens nieuw geleverd in NL. Daarnaast ken ik meerdere Viggens uit de USA, Spanje, Oostenrijk en Duitsland op kenteken in NL.
Via de Open RDW Data een download gemaakt Saab en gefilterd op 9-3, 1999-2002, en dan het motor type B235R.