10-4's blue 9-3 Viggen 2.3TS AbbottRacing RHD SOLD
-
Pepijn
- Geregistreerd lid
Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
en hoppa, mooie desktopfoto op mijn systeem
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Vavavond weer te bewonderen in Eemland e.o.?
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re:
Die van mij is daar vandaag ook uitgelijnd. Toen ze vroegen wat voor auto ik had, schrokken ze toen ik zei 9-3. "Ja, we hebben hier laatst een blauwe gehad....". De spoorstangen bij mij waren binnen 10 minuten los, maar werd wel een toeslag gerekend. Nouja, het is niet anders, de auto stuurt weer strak en het stuur staat weer recht. Goede tent verder, ook best scherp tarief voor complete airco-service.Tenfour schreef:Uitlijnen bij Van Essen te Westervoort, eerder vandaag:
1,5 werkuur, hoofdzakelijk vanwege de grote inspanning om de spoorstangen weer te kunnen stellen. All inclusive: €35![]()
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Haha, goed bezig! Met de 96 Sport had ik meer uitlijnproblemen, maar ook prima opgelost voor hetzelfde bedrag.


-
ivanzon
- Geregistreerd lid
Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Hoe heb je die achterlichten zo helder weten te krijgen? Of komt dat doordat je carroseriekleur lichter is
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Welke van de 3? 
-
gj900
- Donateur (9x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Wat past zo'n gele nummerplaat eigenlijk mooi bij dat Viggenblauw... geheel in stijl! 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Thnx!

Onderweg kwam ik ook onderstaande niet-vliegende exemplaren tegen, echter kon ik daar met de Saab niet in de buurt komen

Hieronder een foto in Göteborg op een plek waar ik volgens mij niet mocht komen:

Ergens anders:

Gisterenmiddag eindelijk Ultimate 102 kunnen uitproberen, en ik ben daar zeer over te spreken. Dit positieve resultaat was natuurlijk te verwachten. De Viggen reageert zeer heftig op het gaspedaal, en accelereert makkelijk naar 240 km/u.
Met super bleifrei 98 had de motor veel last van een vorm van pingel(?) als ik het gas op hoge snelheden opnieuw diep intrapte. Vreemd geluid (pingel?) klinkt dan, en de turbodruk houdt geen stand en loopt terug naar halverwege geel.
Met Ultimate 102 had ik nergens last van (trage linkerbaangebruikers niet meegerekend).

Onderweg kwam ik ook onderstaande niet-vliegende exemplaren tegen, echter kon ik daar met de Saab niet in de buurt komen

Hieronder een foto in Göteborg op een plek waar ik volgens mij niet mocht komen:

Ergens anders:

Gisterenmiddag eindelijk Ultimate 102 kunnen uitproberen, en ik ben daar zeer over te spreken. Dit positieve resultaat was natuurlijk te verwachten. De Viggen reageert zeer heftig op het gaspedaal, en accelereert makkelijk naar 240 km/u.
Met super bleifrei 98 had de motor veel last van een vorm van pingel(?) als ik het gas op hoge snelheden opnieuw diep intrapte. Vreemd geluid (pingel?) klinkt dan, en de turbodruk houdt geen stand en loopt terug naar halverwege geel.
Met Ultimate 102 had ik nergens last van (trage linkerbaangebruikers niet meegerekend).
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
nice... hele mooie wagen
die kleur alleen al
die kleur alleen al
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Waarom verkopen zie die benzine hier niet? 
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK
Ik herken je teleurstelling.Tenfour schreef:Thnx!
Onderweg kwam ik ook onderstaande niet-vliegende exemplaren tegen, echter kon ik daar met de Saab niet in de buurt komen![]()
![]()

