10-4's blue 9-3 Viggen 2.3TS AbbottRacing RHD SOLD

Gebruikersavatar
Pepijn
Geregistreerd lid

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Pepijn » wo 16 jun, 2010 15:57

en hoppa, mooie desktopfoto op mijn systeem

900 SE C
Geregistreerd lid

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door 900 SE C » wo 16 jun, 2010 17:03

Vavavond weer te bewonderen in Eemland e.o.?

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid

Re:

Bericht door De Flok » wo 30 jun, 2010 12:22

Tenfour schreef:Uitlijnen bij Van Essen te Westervoort, eerder vandaag:

1,5 werkuur, hoofdzakelijk vanwege de grote inspanning om de spoorstangen weer te kunnen stellen. All inclusive: €35 :shock: :P
Die van mij is daar vandaag ook uitgelijnd. Toen ze vroegen wat voor auto ik had, schrokken ze toen ik zei 9-3. "Ja, we hebben hier laatst een blauwe gehad....". De spoorstangen bij mij waren binnen 10 minuten los, maar werd wel een toeslag gerekend. Nouja, het is niet anders, de auto stuurt weer strak en het stuur staat weer recht. Goede tent verder, ook best scherp tarief voor complete airco-service.

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Tenfour » wo 30 jun, 2010 12:26

Haha, goed bezig! Met de 96 Sport had ik meer uitlijnproblemen, maar ook prima opgelost voor hetzelfde bedrag.

Afbeelding

Gebruikersavatar
ivanzon
Geregistreerd lid

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door ivanzon » di 06 jul, 2010 22:13

Hoe heb je die achterlichten zo helder weten te krijgen? Of komt dat doordat je carroseriekleur lichter is

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Tenfour » ma 19 jul, 2010 21:31

Edit

Gebruikersavatar
Sander
Forum Admin

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Sander » ma 19 jul, 2010 21:35

Erg stoer!

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door millerman » ma 19 jul, 2010 21:37

Welke van de 3? :P

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door gj900 » ma 19 jul, 2010 22:07

Wat past zo'n gele nummerplaat eigenlijk mooi bij dat Viggenblauw... geheel in stijl! 8)

Gebruikersavatar
AlexJ
Donateur
Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door AlexJ » di 20 jul, 2010 0:09

Hele gave foto! 8)

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Tenfour » za 24 jul, 2010 13:41

Thnx!

Afbeelding

Onderweg kwam ik ook onderstaande niet-vliegende exemplaren tegen, echter kon ik daar met de Saab niet in de buurt komen :( :wink:

Afbeelding

Hieronder een foto in Göteborg op een plek waar ik volgens mij niet mocht komen:

Afbeelding

Ergens anders:

Afbeelding

Gisterenmiddag eindelijk Ultimate 102 kunnen uitproberen, en ik ben daar zeer over te spreken. Dit positieve resultaat was natuurlijk te verwachten. De Viggen reageert zeer heftig op het gaspedaal, en accelereert makkelijk naar 240 km/u.
Met super bleifrei 98 had de motor veel last van een vorm van pingel(?) als ik het gas op hoge snelheden opnieuw diep intrapte. Vreemd geluid (pingel?) klinkt dan, en de turbodruk houdt geen stand en loopt terug naar halverwege geel.
Met Ultimate 102 had ik nergens last van (trage linkerbaangebruikers niet meegerekend).

Gebruikersavatar
DaVinz
Geregistreerd lid

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door DaVinz » za 24 jul, 2010 13:46

nice... hele mooie wagen 8)

die kleur alleen al 8)

Gebruikersavatar
Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Tenfour » za 24 jul, 2010 21:47

Thnx.

Ik zag het onderstaande bij Nick Taliaferro op zijn site staan, wannahave:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Krizzie
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door Krizzie » za 24 jul, 2010 22:42

Waarom verkopen zie die benzine hier niet? :P

jelger
Geregistreerd lid

Re: 10-4's blauwe 9-3 Viggen Abbott Coupé RHD van Ebay UK

Bericht door jelger » za 24 jul, 2010 22:50

Tenfour schreef:Thnx!
Onderweg kwam ik ook onderstaande niet-vliegende exemplaren tegen, echter kon ik daar met de Saab niet in de buurt komen :( :wink:
Ik herken je teleurstelling.

Plaats reactie