Kennen jullie deze Viggens?
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do 14 nov, 2013 15:23
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Kennen jullie deze Viggens?
Hi allemaal,
Morgen ga ik bij deze auto's kijken. Kennen jullie deze auto's toevallig? Nog tips waar op te letten bij een Viggen?
Dank!
http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... et-viggen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn idee: erg aan de prijs, maar wel origineel nederlandse auto, goed onderhouden bij Saab dealers. nooit wat serieus mee geweest, enkel onderhoudsbeurtjes.
http://www.autowereld.nl/saab/9-3-cabri ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe banden en nieuwe koppeling + versn. bak modificatie gekregen bij 66.000 km volgens saabmarktplaats op dit forum. Tja.. hoe ga je met een auto om als de koppeling al na 66k vervangen moet worden?
http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... jtellings/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
Erg benieuwd of deze auto's bekend zijn op het forum!
Dank alvast!
Morgen ga ik bij deze auto's kijken. Kennen jullie deze auto's toevallig? Nog tips waar op te letten bij een Viggen?
Dank!
http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... et-viggen/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn idee: erg aan de prijs, maar wel origineel nederlandse auto, goed onderhouden bij Saab dealers. nooit wat serieus mee geweest, enkel onderhoudsbeurtjes.
http://www.autowereld.nl/saab/9-3-cabri ... tails.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nieuwe banden en nieuwe koppeling + versn. bak modificatie gekregen bij 66.000 km volgens saabmarktplaats op dit forum. Tja.. hoe ga je met een auto om als de koppeling al na 66k vervangen moet worden?
http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... jtellings/" onclick="window.open(this.href);return false;
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
Erg benieuwd of deze auto's bekend zijn op het forum!
Dank alvast!
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Eerste twee zijn import, laatste kan ik niet zien.
Maar je vergelijkt wel verschillende prijsklassen door elkaar, zo is het lastig te vergelijken.
Meestal is een Viggen ook meer gebruikt voor af en toe flink doorrijden, terwijl een gewone 2.0t vaker als cruiser is gebruikt.
Viggen zal ook duurder zijn in onderhoud bij sommige onderdelen, mocht je ze voor origineel vervangen.
(Veren dempers, versnellingsbak)
Viggen is wel redelijk uniek, zijn er niet veel van, en verwacht ook waardevaster dan de overige Cabrios.
Vrijwel alles is aan te passen bij de Saabs, dus kies voor een kleur die je mooi vind, en een sluitende onderhoudshistorie.
Velgen, bumpers, interieur, allemaal relatief makkelijk te wisselen naar eigen smaak.
Maar je vergelijkt wel verschillende prijsklassen door elkaar, zo is het lastig te vergelijken.
Meestal is een Viggen ook meer gebruikt voor af en toe flink doorrijden, terwijl een gewone 2.0t vaker als cruiser is gebruikt.
Viggen zal ook duurder zijn in onderhoud bij sommige onderdelen, mocht je ze voor origineel vervangen.
(Veren dempers, versnellingsbak)
Viggen is wel redelijk uniek, zijn er niet veel van, en verwacht ook waardevaster dan de overige Cabrios.
Vrijwel alles is aan te passen bij de Saabs, dus kies voor een kleur die je mooi vind, en een sluitende onderhoudshistorie.
Velgen, bumpers, interieur, allemaal relatief makkelijk te wisselen naar eigen smaak.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 951
- Lid geworden op: wo 05 jun, 2013 15:22
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/" onclick="window.open(this.href);return false; ... jtellings/
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
is geen viggen en kilometerstand lijkt onwaarschijnlijk.
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
is geen viggen en kilometerstand lijkt onwaarschijnlijk.
- Niels83
- Donateur (3x)
- Berichten: 3256
- Lid geworden op: do 16 jun, 2011 11:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Die laatste is geen Viggen, of Aero. Dus be-la-che-lijk duur voor zo'n standaard auto. Zou er niet eens gaan kijken, die kost alleen maar zo veel omdat die bij een dealer staat. Die eerste is wel heel erg mooi, maar die tweede is goed betaalbaar. Ik zou met beiden een rondje gaan rijden en kijken wat je gevoel zegt.
Vraag naar:
Vraag naar:
- Mod6 / Black Sludge
- Olieverbruik (T7 kan meer problemen hebben met veel vermogen op de zuigers)
- Dempers (vervangen tussen de 2 en 3 ton, kost flink wat munten)
- Staat van de koppeling (wilt nog wel eens slippen, duur)
- Staat van de turbo
- Uitlaat of er geen blauwe of zwarte rook uit komt bij starten enof bij terug laten vallen uit 4000 toeren
Jetzt:
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do 14 nov, 2013 15:23
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Dank voor alle reacties. Hier heb ik zeker wat aan!
Nog even wat korte vragen. Hoe kan ik controleren op black sludge. dit wordt denk ik lastig onder een carter eraf te schroeven, toch?
Mod 6 kan ik wel herkennen.
Olieverbruik is natuurlijk ook lastig te checken.
Hoe kan ik bij een automaat zien of de koppeling slipt?
Staat van de turbo checken.. is dit dat hij een mooi fluitje maakt?
Excuses, ik ben een leek.
Oohja, laatste vraag, de laatste advertentie, inderdaad een normale cabrio, niet eens een aero. Wel een sluitende onderhoudshistorie, wat zou wel een normale prijs zijn? Zo weinig kilometers is natuurlijk ook wat waard.
Dank alvast!
Nog even wat korte vragen. Hoe kan ik controleren op black sludge. dit wordt denk ik lastig onder een carter eraf te schroeven, toch?
Mod 6 kan ik wel herkennen.
Olieverbruik is natuurlijk ook lastig te checken.
Hoe kan ik bij een automaat zien of de koppeling slipt?
Staat van de turbo checken.. is dit dat hij een mooi fluitje maakt?
Excuses, ik ben een leek.
Oohja, laatste vraag, de laatste advertentie, inderdaad een normale cabrio, niet eens een aero. Wel een sluitende onderhoudshistorie, wat zou wel een normale prijs zijn? Zo weinig kilometers is natuurlijk ook wat waard.
Dank alvast!
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
En deze dan?
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... id=6954730" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja je kan checken of de bak zelf slipt, maak je geen snelheid maar wel toeren, dan is t niet best.
Als je met zoveel vragen zit, kan je beter een aankoopkeuring doen op een Saab waar je echt interesse in hebt.
Kost je wellicht wat geld, zeg 50 euro, maar kan je wel hoop gezeur voorkomen.
Staat van turbo checken: dan moet je aan t wieltje voelen voor speling.
Er is al zoveel over geschreven, dat je al je bovenstaande vragen al beantwoord zijn, met zoekfunctie kan je de antwoorden dus ook terug vinden.
Black sludge kan je alleen zo 100% checken door carter te lichten.
Met verkoper kan je afspreken een check uit te laten voeren, en bij positieve check, dus geen sludge, de koop door te laten gaan.
Lage km stand zegt weinig, en bij gesloten modellen nog minder mbt waarde.
Er kan met die cabrio bijvoorbeeld in 3 jaar 60.000 gereden zijn en daarna binnen hebben gestaan.
Ik ga straks nog even bij de bovenstaande cabrio kijken.
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... id=6954730" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja je kan checken of de bak zelf slipt, maak je geen snelheid maar wel toeren, dan is t niet best.
Als je met zoveel vragen zit, kan je beter een aankoopkeuring doen op een Saab waar je echt interesse in hebt.
Kost je wellicht wat geld, zeg 50 euro, maar kan je wel hoop gezeur voorkomen.
Staat van turbo checken: dan moet je aan t wieltje voelen voor speling.
Er is al zoveel over geschreven, dat je al je bovenstaande vragen al beantwoord zijn, met zoekfunctie kan je de antwoorden dus ook terug vinden.
Black sludge kan je alleen zo 100% checken door carter te lichten.
Met verkoper kan je afspreken een check uit te laten voeren, en bij positieve check, dus geen sludge, de koop door te laten gaan.
Lage km stand zegt weinig, en bij gesloten modellen nog minder mbt waarde.
Er kan met die cabrio bijvoorbeeld in 3 jaar 60.000 gereden zijn en daarna binnen hebben gestaan.
Ik ga straks nog even bij de bovenstaande cabrio kijken.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- Niels83
- Donateur (3x)
- Berichten: 3256
- Lid geworden op: do 16 jun, 2011 11:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Black sludge kan inderdaad alleen door de carter te laten lichten, maar dat moet je gewoon laten doen als je een T7 Saab koopt. Als je de auto wilt kopen naar een andere saab garage rijden en even de carter laten lichten daar.
Olieverbruik kan door naar de kleur van de uitlaatgassen te kijken. Laat iemand anders de auto koud starten en kijk naar de eerste gassen,blauw en zwart is een slecht verhaal. Gas geven tot 4000 toeren en dat loslaten en kijken of je weer kleurverschil ziet ontstaan.
Een Viggen is altijd handbak, dus als je een viggen wilt heb je dat probleem niet mer de automaat. Een automaat werkt ook niet met een koppeling. Wil je een automaat moet je naar een Aero kijken. Die van mij is in concoursstaat, dus als je daar eens mee wilt rijden als je in de buurt van Rotterdam bent kan dat.
Turbo kan, net als met de Black sludge, alleen bij een technische controle. Slang van de turbo afhalen aan de linkerzijde als je voor de auto staat, vinger naar binnen en voelen of er speling op de as zit.
Die laatste normale cabrio is import, dus die kilometerstand is nooit aan te tonen.
Olieverbruik kan door naar de kleur van de uitlaatgassen te kijken. Laat iemand anders de auto koud starten en kijk naar de eerste gassen,blauw en zwart is een slecht verhaal. Gas geven tot 4000 toeren en dat loslaten en kijken of je weer kleurverschil ziet ontstaan.
Een Viggen is altijd handbak, dus als je een viggen wilt heb je dat probleem niet mer de automaat. Een automaat werkt ook niet met een koppeling. Wil je een automaat moet je naar een Aero kijken. Die van mij is in concoursstaat, dus als je daar eens mee wilt rijden als je in de buurt van Rotterdam bent kan dat.
Turbo kan, net als met de Black sludge, alleen bij een technische controle. Slang van de turbo afhalen aan de linkerzijde als je voor de auto staat, vinger naar binnen en voelen of er speling op de as zit.
Die laatste normale cabrio is import, dus die kilometerstand is nooit aan te tonen.
Jetzt:
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
- johnb52
- Donateur (7x)
- Berichten: 10781
- Lid geworden op: za 04 feb, 2012 15:44
- Regio: NL - Provincie Zeeland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
En aanvulling: er zijn gewoon afgestempelde boekjes te koop, die niet bij de wagen horen.
Vooral bij buitenlandse auto's komt dat wel eens voor.
Cartercheck kan je ook bij de garage zelf uit laten voeren, kosten zijn rond de 300 euro incl nieuwe olie en filter.
Bij T5 niet nodig.
Verschil tussen T5 en T7 is makkelijk.
T5 is oliedop in het midden, en rode DI
T7 is oliedop uit het midden, naar links, zwarte DI.
Vooral bij buitenlandse auto's komt dat wel eens voor.
Cartercheck kan je ook bij de garage zelf uit laten voeren, kosten zijn rond de 300 euro incl nieuwe olie en filter.
Bij T5 niet nodig.
Verschil tussen T5 en T7 is makkelijk.
T5 is oliedop in het midden, en rode DI
T7 is oliedop uit het midden, naar links, zwarte DI.
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
Saab 9-3 2.0t '02 stage 1 biopower (sold)
Saab 900 T16Red Arrow '87(sold)
Saab 9-3 Cabrio FSP (sold)
Saab 9-3 SportEstate '06 2.8 V6 Stage 3+ (sold)
Renault Clio MK3 '06 (sold)
Peugeot 1007
- RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 12719
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Je bent blijkbaar nog nooit bij Van Dijk en Geval geweest.Noordermeer schreef:http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... jtellings/
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
is geen viggen en kilometerstand lijkt onwaarschijnlijk.
Keep on smiling!
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 951
- Lid geworden op: wo 05 jun, 2013 15:22
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Ik melde ook dat de kilometerstand waarschijnlijk niet klopt, Van Dijk draaide genoeg terug.RoelandV schreef:Je bent blijkbaar nog nooit bij Van Dijk en Geval geweest.Noordermeer schreef:http://www.autotrader.nl/auto/saab-9-3/ ... jtellings/
Beetje saai, maar praktisch nieuw. helaas geen nederlandse auto. recent geimporteerd, geschiedenis aanwezig. betrouwbare auto denk ik zo, maar wat saai.
is geen viggen en kilometerstand lijkt onwaarschijnlijk.
Als de gehele historie erbij zit en de garage uit het buitenland het kan bevestigen is alles aan te tonen.Die laatste normale cabrio is import, dus die kilometerstand is nooit aan te tonen.
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 20
- Lid geworden op: do 14 nov, 2013 15:23
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Ik ben inderdaad nog nooit bij van Dijk geweest. Ben er over 10 minuten. Maar ze staan bekend hier als een club die de kilometerstand terugdraait?
-
- Geregistreerd lid
- Berichten: 342
- Lid geworden op: ma 15 aug, 2011 16:17
- Regio: - kies een regio
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Zou ik niet zo stellig willen zeggen.. Ook bij T5 kun je BS krijgen, helaas spreek ik uit ervaring.johnb52 schreef:Cartercheck kan je ook bij de garage zelf uit laten voeren, kosten zijn rond de 300 euro incl nieuwe olie en filter.
Bij T5 niet nodig.
En als je echt een Viggen zoekt is het nog makkelijker want die zijn alleen T7Verschil tussen T5 en T7 is makkelijk.
T5 is oliedop in het midden, en rode DI
T7 is oliedop uit het midden, naar links, zwarte DI.
Mazda MX-5 2001 (momenteel helaas Saabloos)
Saab 9-3 SS 2.0t Vector 2004 LPG (ingeruild)
Saab 900 NG 2.3 SE 1996 (verkocht)
Lada 2107 1.5 (achtergelaten in Letland)
Saab 9-3 SS 2.0t Vector 2004 LPG (ingeruild)
Saab 900 NG 2.3 SE 1996 (verkocht)
Lada 2107 1.5 (achtergelaten in Letland)
- busy
- Donateur (4x)
- Berichten: 4169
- Lid geworden op: za 22 sep, 2012 21:29
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Als je het geld hebt of er voor over hebt dan zou ik voor de eerste Viggen gaan, de zwarte, orgineel Nederlands, houdt zijn waarde wel. Al hoewel, SAAB rijd je om heel andere dingen dan de restwaarde. Staat van onderhoud is ook bij een Viggen het belangrijkste.
In Amstelveen staatt nog een Aero bij Bas vd Klis. Zelfde prijs als de Viggen. http://www.desnelheid.nl/autovoorraad/d ... e-eigenaar
In Amstelveen staatt nog een Aero bij Bas vd Klis. Zelfde prijs als de Viggen. http://www.desnelheid.nl/autovoorraad/d ... e-eigenaar
SAAB 9-3 5-deurs 2.0. Lpt 2002, Hazelnut
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Dion HPT 220pk Grijs
SAAB HobbyClub Amersfoort
SAAB 9-3 Sport Estate, TTiD Aero 2008, Dion HPT 220pk Grijs
SAAB HobbyClub Amersfoort
- Niels83
- Donateur (3x)
- Berichten: 3256
- Lid geworden op: do 16 jun, 2011 11:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Alleen is dat geen Aero, maar een gewone SE En ik vind hem er ook wel erg basic uitzien. Standaard dashboard, geen hout of carbon en te moderne velgen eronder. Ik vind het verschrikkelijk veel geld voor zo'n standaard 9-3, voor dat geld koop je een erg nette Aero of viggen. Die lage km-stand vind ik oninteressant. Wij rijden met 5 Saabs in de familie, en ervaring leert dat ze pas bij 200.000km zijn ingeredenbusy schreef:In Amstelveen staatt nog een Aero bij Bas vd Klis. Zelfde prijs als de Viggen.
Jetzt:
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
Saab 900 Turbo 16 Special T5.5 280pk
Zoekt: Leuke 9³ 2008+ Caab of Turbo-X
Es war einmal:
SAAB 9³ Aero Troll 2.0R Caab 56-LR-XG
Saab 900 classic Scarabee LPT FG-JZ-10
Saab 900 classic Zwart LPT 39-NT-VG
9³ SE Maptun stg5 1999 80-XL-TZ
Saab 9000
Harley Davidson FXSB Softail Breakout
- Descendent
- Donateur (2x)
- Berichten: 1885
- Lid geworden op: do 01 mar, 2012 17:49
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: Kennen jullie deze Viggens?
Wat een achterlijke prijzen zeg? 10-12000 euro voor een auto van 11 jaar oud?
Man; daar haal je bijna 10 keer mijn auto voor! (die was 1300 toen ik m kocht; de opsmuk hoeft dan ook geen 1000enden euro's te kosten als je een beetje goed zoekt en handelt)
Man; daar haal je bijna 10 keer mijn auto voor! (die was 1300 toen ik m kocht; de opsmuk hoeft dan ook geen 1000enden euro's te kosten als je een beetje goed zoekt en handelt)
Voorheen: Saab 9-3 Sport Sedan 1.8t 2005 G3, Saab 9-3 2.0T SE 2001 G3 Saab 9-3 2.0t 1999 zilver. (flink geupgraded)
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid
Nu: Saab 9-5 Aero estate 2004
Saab 9-3 ss Aero G3; Saab 9-5 Aero estate 2005 Saab 9-3 SE 2008 Aero Ttid
Nu: Saab 9-5 Aero estate 2004