Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Gesloten
Maurice2019
Geregistreerd lid
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 feb, 2019 14:05
Regio: - kies een regio

Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Bericht door Maurice2019 » zo 10 feb, 2019 15:58

Beste Saab Cabrio Viggen liefhebbers,

Graag breng ik hierbij mij advertentie opnieuw onder de aandacht maar met nog meer informatie en foto's (i.v.m. het overweldigende aantal vragen en biedingen). Lees de info dus a.u.b. eerst goed door voordat je mij een e-mail stuurt.

Ik bied mijn Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen te koop aan (uit het jaar 2000). Een unieke auto zoals jullie weten, een collectors item!
Het is een Nederlandse auto dus geen import. Ik rijd er zelf nu al 14 jaar in rond en heb hem altijd goed onderhouden en er veel plezier aan beleefd.

Kilometerstand is 311.000 en hij is net in januari 2019 APK GOEDGEKEURD. Door de ouderdom zijn er wel wat gebreken dus als klusauto is hij voor de Saab liefhebber die een uniek exemplaar zoekt perfect! Ik ga zelf op zoek naar een anders auto (niet Saab) want na 14 jaar wil ik wel eens iets nieuws proberen (aanbieding voor omruil hoeven dus niet).

Bekende mankementen:
-display (SID) toont niet helemaal meer de temperatuur en geluid richtingaanwijzer werkt niet.
-1 lampje achter de toerenteller is defect
-Rechterbox zit scheurtje in
-Alarm werkt niet meer
-Klepdekselpakking moet vervangen worden (kost mij ca. 120 euro maar een klusser kan dit dus zelf voor paar tientjes)
-Lekt wat koelvloeistof (maar koelvloestoflampje is bij mij nog nooit gaan branden)
-Airco koelt niet goed (waarschijnlijk bijvullen)
-Wat witte krasjes op de portierdeuren van ander auto's helaas (maar mooie wax behandeling doet wonderen, en geen roest)

Ik heb ook nog 8 Viggen velgen (17inch) die je erbij krijgt (wel met stoeprandschade). Een set is ooit geïmporteerd door mij uit Amerika.
Maar voor de klusser is het zeker de moeite waard om ze weer helemaal opnieuw op te knappen.

De huidige twee voorbanden (16 inch) zijn nieuw alsmede de achterdemper en de achterremleidingen zijn net vernieuwd. Laatste grote onderhoudsbeurt was vorig jaar op 298K (stempel onderhoud aanwezig.)
Vragen over roest; alleen op 1 veerophanging zat wat roest maar dat is behandeld (getectyleerd) en daar is hij dus ook niet op afgekeurd. Het dak heb ik opnieuw vernieuwd in 2013 voor € 1250,-

Oorspronkelijk was mijn richtprijs 2.500 maar dat blijkt veel te laag te zijn (dat bieden mensen al ongezien bleek). Dus mail een serieus bod waarvoor je wilt komen kijken. Dit is natuurlijk geen bindend bod, maar ik nodig de komende twee weken mensen uit op basis van hoogste bod. Je kunt er natuurlijk ter plekke vanaf zien.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Ik woon in in Velserbroek en het snelste reageer ik via mijn e-mailadres: maurice@dejager.org

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Motolab
Geregistreerd lid
Berichten: 1312
Lid geworden op: vr 01 jul, 2011 11:44
Regio: NL - Provincie Drenthe
Contacteer:

Re: Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Bericht door Motolab » zo 10 feb, 2019 16:46

Voor verkoop advertentie's hebben we saabmarktplaats hier... Vervuil daar nu niet dit subforum mee...

Is niet de bedoeling zo en niet netjes
Saab 9-5 2.3T estate Aero M02 (stage 3) verkocht
2 x Saab 9-3 2.0T Coupe M00 T5 (aero ECU + T7 APC + Viggen intercooler) verkocht
Reliant Scimitar 3.0 V6 '77
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE 240pk 500Nm (Vantuner tune)
& een rij Europese motorfietsen. http://motolab.nl

Maurice2019
Geregistreerd lid
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 04 feb, 2019 14:05
Regio: - kies een regio

Re: Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Bericht door Maurice2019 » zo 10 feb, 2019 17:03

Dat is per ongeluk gegaan, ik was in de veronderstelling dat ik in die rubriek zat. Ik heb hem nu verplaatst!

Gebruikersavatar
Motolab
Geregistreerd lid
Berichten: 1312
Lid geworden op: vr 01 jul, 2011 11:44
Regio: NL - Provincie Drenthe
Contacteer:

Re: Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Bericht door Motolab » zo 10 feb, 2019 19:12

Beter! Haal de titel dan ff weg en zet er : slotje In..
Saab 9-5 2.3T estate Aero M02 (stage 3) verkocht
2 x Saab 9-3 2.0T Coupe M00 T5 (aero ECU + T7 APC + Viggen intercooler) verkocht
Reliant Scimitar 3.0 V6 '77
Land Rover Discovery 3 TDV6 HSE 240pk 500Nm (Vantuner tune)
& een rij Europese motorfietsen. http://motolab.nl

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 12719
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Te koop: Saab 9-3 Cabriolet 2.3 Turbo 235pk Viggen (Uniek!)

Bericht door RoelandV » zo 10 feb, 2019 22:56

Maurice2019 schreef:
zo 10 feb, 2019 15:58
Beste Saab Cabrio Viggen liefhebbers,

Graag breng ik hierbij mij advertentie opnieuw onder de aandacht maar met nog meer informatie en foto's
(i.v.m. het overweldigende aantal vragen en biedingen).......
Je brengt de Viggen dus nogmaals onder de aandacht vanwege het overweldigende aantal biedingen?
Hoogste tijd voor een cursus verkooptechniek...... :D
Keep on smiling!

Gesloten