Gele Turbo_S ipv gele S dus. Ik kan een Turbo_S alleen maar aanraden
Op je foto’s zie ik de GT niet meer, maar die was dan ook niet geel
Heb er plezier van !

Ja he..El René schreef: ↑di 11 aug, 2026 20:27Sjiek.
Gele Turbo_S ipv gele S dus. Ik kan een Turbo_S alleen maar aanraden
Op je foto’s zie ik de GT niet meer, maar die was dan ook niet geel
Heb er plezier van !

Hoi Reier! Ja he, ik vind 'm ook écht speciaal. Willem was om persoonlijke redenen bijzonder aan deze auto gehecht en toen we gisteren tot elkaar kwamen over de overname kon ik dat merken, terwijl hij tegelijkertijd net als ik ook oprecht blij was dat we eruit waren gekomen samen. 'Een bijzondere connectie' is mooi verwoord idd.reiernumans schreef: ↑di 11 aug, 2026 20:58Ha, wat gaaf Daaf! Leuk ook hoe deze bij je is gekomen, dat moet direct al een bijzondere connectie geven. Tijd om weer een F1 race te gaan kijken denk ik..
Ik kijk uit naar de verhalen over je reizen en avonturen met 'm. Wat een auto zeg hee!
Oei, modeljaren en welke specifieke kenmerken daar precies bij horen ben ik echt helemaal niet in thuis om eerlijk te zijn hoor... Dat 'ie een Redbox heeft weet ik dan weer wel.El René schreef: ↑di 11 aug, 2026 20:5992-er. Mooi jaar ook. Oktober maakt hem modeljaar 93 denk ik ? Rode box daardoor ?

Dankjewel Jeroen, vandaag de eerste echte km's gemaakt en die vielen idd bepaald niet tegen!Saapie schreef: ↑di 11 aug, 2026 23:49Zeer mooie en bijzondere cabrio, waar je zonder twijfel heel veel plezier aan gaat beleven. Mijn overbuurman in Leiden op de Hogewoerd had exact dezelfde, Marcel ( hier ook actief, totdat hij enkele jaren geleden overleed).
U vraagt, wij draaien:Style&Co schreef: ↑wo 12 aug, 2026 10:05heb je ook fotos van interieur en motorruimte? En welk embleem staat er op de achterklep? Turbo_S? (dus de S vast aan Turbo)

Dankjewel. Wat deze auto, naast de auto op zichzelf, bijzonder maakt is zéker ook het verhaal idd! Junior appte vandaag hoe 't was om weer met 'n Classic cabrio te rijden, onderstaand appte ik 'm terug, dat dekt de lading wel zeg maar.95twinturbo schreef: ↑wo 12 aug, 2026 10:47Wat geweldig dit zeg. Auto's met een verhaal zijn 'onbetaalbaar', helemaal als de begeerte lang heeft geduurd. Geniet ervan!!

Dankjewel!

is allemaal niet nodig. Dit is een hele mooie en ogenschijnlijk volledig originele 900. Los van de Abbott eindpijp en de turbo badges (my89/my90) op de motorkap lijken alle details te kloppen. Die badges kunnen geplakt zijn omdat een MY93 geen badges L&R op de motorkap heeft (my91/my92 heeft daar nog saab emblemen zitten). Deze heeft geen airbagstuur wat ik een enorme pre vind. De radio lijkt me ook periodecorrect te zijn. Het logo van de de aansteker is niet versleten en de achterruit verwarmingsknop zit er op de goede manier in. Allemaal mooie details. Nu nog een Nokia 6310 scoren en je bent set to goDV 9-3 schreef: ↑wo 12 aug, 2026 17:49Ohh enneh, Willem, Satanisch en Cynisch streep ik graag door. Leef je verder uit!![]()

Dankjewel!Gårdarket schreef: ↑do 13 aug, 2026 5:25War een bijzondere en prachtige aanwinst, proficiat!
Hahaha! Ja, die periode-correcte carkit he. Op de tot nu toe gemaakte foto's nog niet zichtbaar zit er bovenop het rechter achterscherm, netjes gespiegeld aan de radio-antenne, zo'n kort telefoonsprietje met 'n spoeltje erin gewikkeld. Béétje jammer, maar wel periode-correct, dat dan weer wel. Op onderstaande foto kan je 't nét 'n beetje zien.Style&Co schreef: ↑do 13 aug, 2026 9:14is allemaal niet nodig. Dit is een hele mooie en ogenschijnlijk volledig originele 900. Los van de Abbott eindpijp en de turbo badges (my89/my90) op de motorkap lijken alle details te kloppen. Die badges kunnen geplakt zijn omdat een MY93 geen badges L&R op de motorkap heeft (my91/my92 heeft daar nog saab emblemen zitten). Deze heeft geen airbagstuur wat ik een enorme pre vind. De radio lijkt me ook periodecorrect te zijn. Het logo van de de aansteker is niet versleten en de achterruit verwarmingsknop zit er op de goede manier in. Allemaal mooie details. Nu nog een Nokia 6310 scoren en je bent set to go![]()