Velgen met banden gejat!!!!!!!!!!!!!!!

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » za 11 mar, 2006 0:15

Rutger schreef:
erik schreef:Tering wat sta je dan te kijken zeg als je je auto zo terugvindt. :shock:
Al wat meer nieuws?

Misschien moet ik dan toch maar overgaan op slotbouten.
Heb je het topic wel gelezen? :D
ehhh.......nu beter :oops:
nog steeds klote, maar wees eerlijk het had gekund. Het zou niet de eerste auto zijn waar de wielen afgesloopt worden.

szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » za 11 mar, 2006 2:06

Het zou niet de eerste auto zijn waar de wielen afgesloopt worden.
Zoals bij mijn buurman enkele weken terug, originele s-velgen (+/-3000euro!) onder zijn audi s4 vandaan gejat en auto met de remschijven op straat.

Thijs O.
Geregistreerd lid

Bericht door Thijs O. » zo 26 mar, 2006 2:47

Erg vervelend

heb je de velgen en de fiets al terug?

mensen doet allen alstublieft wielsloten op uw kostbare Saab velgen!

Altijd! Een relatief kleine investering voor het dekken van een reeel risico!

Het deugdelijk beveiligen geldt uiteraard ook voor je woning en andere andere opstallen. Dit hoeft niet eens per se met een actieve beveiligingsinstallatie. Er zijn veel goede advieswijzers hiervoor te vinden.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » zo 26 mar, 2006 22:18

Nee, ik ben ze kwijt volgens de politie, ze zijn niet meer traceerbaar :evil:
Wel zijn er in de zaak 4 man gepakt voor stelen en heling, ze zitten vast maar je spullen terug krijgen ho maar :evil:
Verzekering gaat uitbetalen, maar bijlange na niet het bedrag van wat het allemaal heeft gekost (aanschafprijs)
Ga morgen dus na lang speur werk op het net bij velgenboeren, toch voor een zelfde set velgen en banden, die ik had.
Zit alleen met het probleempje of ik weer 17 of toch 18 inch ga nemen :wink:
Maar goed BALEN doe ik natuurlijk wel als een stekker.

Mijn wielen zijn trouwens op de auto altijd voorzien van GOEDE wielsloten!

EJ

cavok
Donateur
Donateur

Bericht door cavok » zo 26 mar, 2006 23:09

trollspeed schreef:Wel zijn er in de zaak 4 man gepakt voor stelen en heling, ze zitten vast maar je spullen terug krijgen ho maar :evil:
Verzekering gaat uitbetalen, maar bijlange na niet het bedrag van wat het allemaal heeft gekost (aanschafprijs)
EJ
Zijn de velgen inmiddels doorgegeven of willen ze er geen afstand van doen?

In beide gevallen zou ik toch even wachten; misschien komen ze alsnog boven water in de loop van het onderzoek en dan wil de verzekering z'n geld terug. Zit je met een extra set velgen voor de volle mep.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » zo 26 mar, 2006 23:40

Nee ze zijn "verdwenen" de verzekering doet geen moeite meer om schade te verhalen op de daders (!!!!!) kost te veel zeggen ze.
Dus ook al heb ik nieuwe en is er uitbetaald en ze worden teruggevonden
dan nog hoef ik niets terug tegeven, voor de verzekering is de zaak afgesloten als ze hebben uit betaald(!!!) Is mij mede gedeeld door de verzekeringsmaatschappij zwart op wit :wink:

BELACHELIJKE SITUATIE dat een verzekeringsmaatschappij zo tewerk gaat, vind ik. Dus hoop ik natuurlijk dat ze nog terugkomen :roll:

EJ

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » ma 27 mar, 2006 14:47

Je kan toch altijd zelf nog een civiele klacht indienen tegen ze.
Lijkt me erg veel werk, maar het zal zeker de onrechtvaardigheidsgevoelens (prachtig woord voor galgje trouwens) stillen. Anders blijft het zo dat ze het eerlijk gestolen hebben :roll: .

Pelendur
Geregistreerd lid

Bericht door Pelendur » di 28 mar, 2006 0:06

Ik zag zelf vorige week dezelfde velgen onder een 9-5 sedan uit 98' geloof ik, in de buurt van breda.

Kan mezelf niet voorstellen dat ze ook weer onder een saab gemonteerd worden binnen enkele dagen, mijn oog viel er meteen op.

En niet alleen omdat het een mooie combi is...zwart met die velgen,

Plaats reactie