Dat zal als je meer motorkappen open doet vaker het geval blijken.hitcham schreef:Ik wil niet stoken, maar toen laatst een collega van mijn de motorkap van zijn vectra openhield schrok ik toch wel een beetje... Ben A-technisch, maar de lay-out van de motorruimte leek verdacht veel op die van een 900NG. In ieder geval het reservoir van de ruitenwisservloeistof (die moest worden bijgevuld) leek een exacte copie.
veren van opel op saab ?
-
verde900
- Donateur

-
hitcham
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Jacco K.
- Geregistreerd lid
-
White Lines
- Geregistreerd lid
Afsluitdop van stuurbekrachtingsvloeistofreservoir is hetzelfde als/dan van renault safrane uit 1993, alleen de bovenkant is anders, bij saab zwart met wat lettertjes erop, van de renault vlak met geel stuur erop gedrukt.hitcham schreef:Ow, maarehhh, ik vind het best een goede vraag eigenlijk.
Heeft iemand hier een overzicht van wat er zoal wel uitwisselbaar is? Kan op lange termijn best goed uit kunnen komen voor de sleutelaars onder ons aangezien er in Nederland veel meer opels rondrijden dan Saabs.
Zou ook nog kunnen zijn dat het reservoir/pomp ook hetzelfde is, heb ik niet echt vergeleken.
-
hitcham
- Geregistreerd lid
-
cédric
- Geregistreerd lid
sorry hoor jongens , het was maar een vraag aangezien ik gehoord had dat saab en opel hetzelfde chassis gebruikten voor bepaalde modellen en de 17 ich velgen die ik nu heb steken ook afkomstig zijn van een Opel . Het leek me dan ook niet zo een domme vraag of de veren van een Opel er ook onder zouden passen. Heeft niets te maken met een goedkopere prijs ofzo hoor 
-
verde900
- Donateur

De basis van de bodemplaat van een SAAB NG900 is idd van Opel, edoch is die Opelbasis nog geen 40% van de bodemplaat van de NG900 als zodanig.cédric schreef:sorry hoor jongens , het was maar een vraag aangezien ik gehoord had dat saab en opel hetzelfde chassis gebruikten voor bepaalde modellen en de 17 ich velgen die ik nu heb steken ook afkomstig zijn van een Opel . Het leek me dan ook niet zo een domme vraag of de veren van een Opel er ook onder zouden passen. Heeft niets te maken met een goedkopere prijs ofzo hoor