Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 0:10
verde900 schreef:jelger schreef:tja, milieu.. daar doet de XC90 net zo hard aan de 'foute' kant mee als de 9-7
Dat is te zeggen... een XC90 V8 is momenteel de enige SUV (en ik geloof zelfs de enige V8 ) die aan de
(nu nog heel ver weg liggende) Euro 6 norm voldoet.
Sinds wanneer is de Euro 6 norm al bepaald?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » za 08 apr, 2006 0:19
Illu schreef:verde900 schreef:Ik ga graag een keer rijden in een 9-7X en doe je dan verslag, heb wel eens een Trailblazer geprobeert kan me dan ook goed voorstellen dat daar wat aan te verbeteren was, geloof best dat hij beter is dan een Trailblazer, geloof alleen niet dat hij "beter" als een Europeaan rijdt, het gebruiksdoel is voor de thuismarkt nu eenmaal wat anders.
ik heb vandaag eens een 9-7X getest, en ik was aangenaam verrast. Je merkt duidelijk op gebied van rij-eigenschappen dat het een Saab is, maar het is en het blijft een wagen voor de amerikaanse markt.
Laat mij raden: je hebt Oudenaarde verkend met de 9-7X

-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 0:22
nope, geraardsbergen
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » za 08 apr, 2006 0:23
Heeft Antoine er ook een?
-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 0:29
Ze hebben hem gehuurd voor een weekend.
Ben jij van bij Callens?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » za 08 apr, 2006 0:44
Nee hoor ik ben niet van bij Callens.
Maar de 9-7X van Callens is een van de weinige (als er al andere zijn) in België.
De SUV komt trouwens niet van bij de invoerder, maar heeft hij rechtstreeks uit Canada laten overkomen.
-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 0:59
Er zijn er een stuk of 60 in België, diegene waar ik mee gereden heb was een 5.3 van bij beherman.
Ik ken het verhaal, hij heeft nog een TUV keuring in Duitsland mogen doen. De 9-7 heeft er een tijdje gestaan met duitse nrplaten.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » za 08 apr, 2006 1:05
60???

waar zitten die dan allemaal
Dat kan dan toch nog niet lang zijn, want ik heb nog geen enkele dealer gezien die er een staan had.
-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 1:22
Ik heb er nog maar 1tje zien rijden, maja 60 ten opzichte van 6mio auto's. Het moet al ferm lukken eer je er een tegenkomt.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Bericht
door GRIFFIN » za 08 apr, 2006 1:41
Mja, maar toch vreemd, want zelf bij grote dealers als Baltic en Chrivaco hebben ze er geen. Maar het is best mogelijk. Op het autosalon in Brussel vertelde mij een vertegenwoordiger nog trots dat er nog geen enkele rondreed...terwijl ik er al een maand of 3 er een dagelijks voorbij zag rijden

-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 1:49
de meeste durven geen kopen omdat er weinig vraag naar is (je zal dan maar ne grijzen in stock hebben als de klant een zwarte wil), ma ik denk dat beherman er de meeste zal verkocht hebben. ik heb er eens een 20tal voor aflevering op een rij zien staan.
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rutger » za 08 apr, 2006 10:04
Wat gek dat dat in België zo anders is. Hier in Nederland heb ik al bij een paar dealers 9-7X'en zien staan.. (en zoveel dealers zie ik niet)
-
verde900
- Donateur

Bericht
door verde900 » za 08 apr, 2006 10:55
Rutger schreef:Wat gek dat dat in België zo anders is. Hier in Nederland heb ik al bij een paar dealers 9-7X'en zien staan.. (en zoveel dealers zie ik niet)
België is idd anders, het is wat Bourgondischer als bij ons, je kunt (b.v.) daar als vrouw wel in een bontjas over straat, welstand kan daar ook wat schaamtelozer getoond worden.
-
Illu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Illu » za 08 apr, 2006 16:50
Rutger schreef:Wat gek dat dat in België zo anders is. Hier in Nederland heb ik al bij een paar dealers 9-7X'en zien staan.. (en zoveel dealers zie ik niet)
zo'n 5.3i is hier niet echt fiscaal interessant hé