Dubbeltest Saab/ cadillac in autoweek

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
edwardk
Geregistreerd lid

Dubbeltest Saab/ cadillac in autoweek

Bericht door edwardk » vr 14 apr, 2006 16:46

http://www.autoweek.nl/magazineorder.php?ID=10137
Afbeelding

Dubbeltest
Saab 9-5 Sport Sedan 2.3t Vector Automaat – Cadillac CTS 2.8 Sport Luxury Automaat

Excentriek duo

Zij die graag de grijze middenmoot ontstijgen en het onbekende niet schuwen, zijn goed bediend met auto’s als de jongste Saab 9-5 of de Cadillac CTS. Een tikkie buitenaards zijn ze wel en met prijzen die in dit geval boven de 50 mille liggen, moeten ze het opnemen tegen gevestigde zwaargewichten. Zijn deze GM-producten daar tegen opgewassen

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 14 apr, 2006 16:58

hier is al eens een topic over geweest, misschien kun je de zoekfunctie eens wat vaker gebruiken, edward? :wink:

davidjoost

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 14 apr, 2006 17:07

Vind de kleur van de Saab werkelijk afschuwelijk :roll: :shock:
Zijn trouwens ook een stelletje blinde kippen daar bij AW, 'Helaas is de Saab niet voorzien van verlichte knoppen op het stuurwiel', kijk ik even later in de folder en ja hoor, weet ik hoe vaak een foto mét de verlichte knoppen op het stuurwiel!

baastiaan
Geregistreerd lid

Bericht door baastiaan » vr 14 apr, 2006 17:08

In het zwart moet-ie. Ik heb er gisteren lang achter gereden, en het is een mooie auto.
Wie interesse heeft in de test, ik heb hem. :arrow: PB

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » vr 14 apr, 2006 17:17

davidjoost schreef:hier is al eens een topic over geweest, misschien kun je de zoekfunctie eens wat vaker gebruiken, edward? :wink:

davidjoost
Zal wel aan mij liggen maar kan de dubbeltest niet vinden met de zoekfunctie :? , alleen de dubbeltest zelf geplaatst :wink:

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » vr 14 apr, 2006 17:27

Plaats reactie