Aantallen geregistreerde Saabs per 31 oktober 2017
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: Aantallen geregistreerde Saabs per 31 oktober 2017
@Style&Co: ik vermoed dat de daling voor een deel wordt gecompenseerd door de import van gebruikte Saabs.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Da's grappig. Dan zijn er op dit moment 50 meer in Nederland op kenteken dan dat er ooit 9-5NG's voor de Nederlandse markt zijn gemaakt (394 stuks- zie het Saab 9-5NG Productierapport voor meer details http://9-5sc2012.com/productionreport/).RoelandV schreef:Wat mij opvalt is dat het aantal Saabs 9-5 NG in de afgelopen 12 maanden is gestegen van 407 naar 444.
Wellicht is dit mede te danken aan de gedaalde occasionprijzen van dit model.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

2 van die 50 daarvan waren mijn schuld... en als het aan mij ligt maak ik me binnenkort schuldig aan nummer 3Michel Annink schreef:
Da's grappig. Dan zijn er op dit moment 50 meer in Nederland op kenteken dan dat er ooit 9-5NG's voor de Nederlandse markt zijn gemaakt
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Dat geldt ook ook voor 9-3 Turbo X. Oorspronkelijk zijn er 40 of 42 van de 2000 stuks geleverd in Nederland. Nu rijden er meer dan 50 rond.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
@Michel Annink: meer dan grappig is het ook niet.
Oftewel: de Saab 9-5 NG is in ons land een populaire import-occasion.
Niks mis mee toch?
Niks mis mee toch?
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Inderdaad, niks mis mee!RoelandV schreef:@Michel Annink: meer dan grappig is het ook niet.
Niks mis mee toch?
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
mijn sonett staat bij RDW bekend onder sonnett .. heb je die ook onder de sonettjes zitten?
-
Fredje65
- Donateur (5x)

Wat 'n mooi overzicht, dank daarvoor! Lijkt veel, nog ruim 41.000 Saabs in NL!
En apart, er rijden nagenoeg net zoveel 9-5 sedans als estates rond. Terwijl ik voor mijn gevoel vaker een estate zie...
En apart, er rijden nagenoeg net zoveel 9-5 sedans als estates rond. Terwijl ik voor mijn gevoel vaker een estate zie...