het zal bij volwassen worden horen denk ik, je wil niet weten hoe veel x ik er al voor thuis gebleven ben
nu zeg ik "ik ben thuis tussen x en xx uur" , graag heb ik dat je verwittigd bij vertrek met uur van wat de gps zegt, ( andersom doe ik dat ook )want anders doe ik gewoon mijn ding
saab en of saabforum mensen betrouwbaar? sommige ja andere vergeet het
het zelf aanmeten dat saab rijder bij de betere horen ? ik denk het niet ik ken ook toffe mensen in een peugootje
mag ik een voorbeeld geven : je organiseert een sleuteldag voor saabforrum mensen ,een intercooler wordt gestolen vanaf het tafeltje met speciale onderdelen
het speciale gereedschap dat je ter beschikking stelt mag je avonds gaan terug zoeken in de hal ergens ten velde
ook dat zijn saabforummers
toch mijn ervaring met de meeste helt meer naar de positieve kant, of je geeft de mensen minder kans om u te kunnen kloten
nog zo een mooie: de hammetjes iemand zegt dat ze (3 pers)wat later komen, de keuken wordt verwittigd en na een uurke of 2 weet je dat ze gewoon niet komen ; maar je mag ze wel mee afrekenen eind op de avond want het bord stond klaar , nadien vindt die pers dat ze gewoon de helft verschuldigd zijn als je ze daar op aanspreekt want ze zijn niet geweest en dus niks gegeten
en wat ik ook niet begrijp is dat mensen hun eigen biefstuk meenemen naar het restaurant
moet ik nog wat verder gaan, of gaan we ons gezaag houden en een mod vragen dit onzin topic te verwijderen
mvg werner