SaabAux geen reactie

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
paul_cci
Geregistreerd lid

SaabAux geen reactie

Bericht door paul_cci » vr 27 mar, 2020 14:48

Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar in deze groep bereik ik mogelijk de meeste lezers :-).

Begin van de maand heb ik een CdConnect Bluetooth besteld en betaald voor mijn 9-5 bij SaabAux in Zweden en na de orderbevestiging een half uurtje later (automatisch) heb ik verder helemaal niets meer mogen vernemen. Ik heb al meerdere e-mails en contactberichten via de website verstuurd, maar tot op heden nog steeds geen enkele reactie gekregen. Op de website staat nergens een telefoonnummer of andere contactmogelijkheid, dus ik vraag mij af of er meer mensen zijn die onlangs een bestelling hebben geplaatst en nog niks hebben vernomen.

Betaling is gedaan via mijn creditcard dus ik kan het gelukkig laten ontbinden, maar ik wil ze toch nog even een kans geven, vandaar mijn vraag of iemand in het verleden ook hier tegenaan is gelopen en dat het gewoon een kwestie is van nog even geduld hebben :-)

rvdb
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: SaabAux geen reactie

Bericht door rvdb » vr 27 mar, 2020 15:06

Ik ben niet verbaasd.

In september 2016 kocht ik daar (probleemloos) een CD connect. Na ontvangst bedacht ik me dat ik toch beter de BT versie had kunnen kopen. Men was heel coulant, ik mocht opnieuw bestellen, de eerste unit terugsturen en zou het geld terug krijgen via Paypal. Tot zover topservice, ware het niet dat ik letterlijk 15 mailtjes en 3 jaar (!) op mijn refund heb moeten wachten. Oftewel, soms is geduld een schone zaak bij Karl van Rubenson....

Plaats reactie