3 Saabs en alledrie kapot!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: 3 Saabs en alledrie kapot!
Mooi dat ze weer rijden; gauw weer vergeten! En ik ben ook al lange tijd op zoek naar een portemonneerevisiebedrijf. Kennelijk is er nog niemand op dat business-idee gekomen.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

als ik jou was zou ik een staatslot kopenop schreef: ↑do 09 apr, 2020 23:00maar het blijft bizar, dat je drie auto's hebt en ze alledrie op hetzelfde moment stuk zijn![]()
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

de Italiaanse overheid is er anders aardig bedreven inEwout schreef: ↑vr 10 apr, 2020 9:37Kennelijk is er nog niemand op dat business-idee gekomen.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Kan me voorstellen dat dit een aardige financiele aderlating is! Wel fijn dat ze allemaal weer rijden! Troost je met de gedachte dat benzine momenteel zeer goedkoop is, dus heel veel rijden, dan heb je het vanzelf terugverdiend 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik heb wel eens 4 auto's gehad die allemaal tegelijk stuk waren... Land Rover kapotte startmotor (en automaat dus niet aan te slepen), ene 9000 lekke koppakking, andere 9000 kapotte BDP en de 900 classic (last man standing) sloeg de schokdemper rechts achter van door de carrosserie bij het rijden door een diepe kuil. Allemaal binnen 1 week
Dan vergaat het lachen je wel even, maar als je alles weer gefixt hebt lach je er om achteraf 
-
op
- Donateur (4x)

[]Haha, Baas boven baas! 4 uit 4 dat is nog erger 
Reden: Quote verwijderd