Ervaringen Saab en Goodyear Eagle F1 Asym 5

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Ervaringen Saab en Goodyear Eagle F1 Asym 5

Bericht door Gele aero » wo 27 mei, 2020 10:35

Heeft er al een saabrijder ervaringen met de relatief nieuwe Goodyear Eagle F1 Asym 5? Ze komen erg goed uit alle testen, maar benieuwd hoe ze onder een Saab bevallen. Ga een nieuwe set zomerbanden bestellen en twijfel over de Hankook V12 Evo2 of de Goodyear's. Goodyear's schijnen ook heel veel meer km's mee te gaan dan de hankooks wat het prijsverschil het overwegen waard maakt.

Pablo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Ervaringen Saab en Goodyear Eagle F1 Asym 5

Bericht door Pablo » wo 27 mei, 2020 11:09

Ik heb ze al jaren onder mijn Cabrio en bevallen erg goed: fijne stille band met veel grip en erg slijtvast. Ik heb weliswaar de F1 AS3 versie maar ik neem aan dat de AS5 een opvolger is. Wat mij betreft een aanrader!

busy
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door busy » wo 27 mei, 2020 11:36

Ik heb ze onder mijn 9-5, bevallen goed. Slijtvast en stil.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 27 mei, 2020 12:44

Dank! Vooral de combi van slijtvastheid en natte/droge remweg spreekt me aan. En tja als ze 30% langer meegaan dan de hankooks, is dat die 2 tientjes meer wel waard. Ga ze maar bestellen bij bandenleader, is de goedkoopste aanbieder, want echt goedkope banden zijn het niet :shock: auto onderdelen 24 heeft ze voor net iets minder, maar daar heb ik niet echt goede ervaringen mee, dus dan maar paar euro meer betalen.

Flowe Kitttt99
Geregistreerd lid

Bericht door Flowe Kitttt99 » wo 27 mei, 2020 16:29

Gele aero schreef:
wo 27 mei, 2020 10:35
Heeft er al een saabrijder ervaringen met de relatief nieuwe Goodyear Eagle F1 Asym 5? Ze komen erg goed uit alle testen, maar benieuwd hoe ze onder een Saab bevallen. Ga een nieuwe set zomerbanden bestellen en twijfel over de Hankook V12 Evo2 of de Goodyear's. Goodyear's schijnen ook heel veel meer km's mee te gaan dan de hankooks wat het prijsverschil het overwegen waard maakt.
We hebben ze onder de 9-5 NG zitten (245-40-19) en bevallen super. Zeer goede grip redelijk stil (voor zover dat gaat met 19 inch). Ze zijn nog beter dan de assymetric 3 die ervoor onder de auto zaten.

Plaats reactie