Man, 25 jaar. Werkt in de zeevaart als maritiem officier. (Wagenborg) Voornamelijk machinekamer gericht maar met brug wacht.
Vriendin is gelijk mijn collega.
Woont nog thuis. Door werk is dat nog makkelijk en de huizen markt is niet heel erg aantrekkelijk nu
Een echte Oud-Beijerlander.
Qua hobby's sleutel ik graag aan auto's, heb ze ook op afstand bestuurbaar. Modelbouw en erg groot Lego fanaat. Verder reizen, eten en een avondje xboxen.
Al van jongs af aan gek op alles met wielen. Ik was 9 maanden oud en zat al in een zijspan.
Altijd al gehouden van de wat aparte auto's.
Droom auto toch wel een Lancia Delta S4 rally en altijd een zwak gehad voor snelle station wagons.
Vaders heeft vroeger veel fiat Abarth's gehad. Favoriet was wel de Ritmo abarth. Mijn moeder had vroeger veel Citroëns gehad. Een eend maar ook een DS Estate.
Misschien verklaard dit de gevarieerde auto smaak van mij wel.
Eerste auto een Daihatsu cuore. Reed daarvoor al een paar jaar in de Honda insight van mijn ouders maar wou zelf iets. En toen bij toeval een proefrit gereden in een 9-5 Aero estate. Was opzoek naar een andere auto. Had nu een goede baan en wou wel iets meer dan de Daihatsu.
Reden langs de Saab garage en dacht van we gaan eens kijken. Toen gereden en ik was verkocht. Precies de auto voor mij. Een snelle luxe station wagen wat niemand verwacht.
En nu naar 4 jaar ben ik nog steeds de eigenaar van die Saab. Toen is er een fiat Cinquecento sporting bij gekomen en sinds vorig jaar ook een Saab 900NG turbo cabrio. Alleen met een bijnaam: Dé Saab, Dé Caab en de cinq.
Ben waarschijnlijk niet de standaard Saab rijder maar rijd ook niet wat de gemiddelde jongeren van mijn leeftijd rijden.