E-Saab 99
-
monsieur P
- Donateur (2x)

Re: E-Saab 99
Wow! Mooi stukje huisvlijt. Ben wel benieuwd naar videomateriaal, maar dat is vast te vinden. Heel leuk.
-
phanot
- Donateur (2x)

Ingrijpende projecten zijn dit, maar ik geloof niet dat electrificering bijdraagt aan de waarde op langere termijn van een oldtimer.
Stel je voor dat je nu 2021, een in 2005 geëlektrificeerde oldtimer zou kopen met de techniek uit 2005.
Hetzelfde kan je ook verwachten met de techniek van nu over 10 jaar.
Als je een oldtimer niet als verbruiksobject beschouwd, maar wel als blijvend cultureel goed, is het geen goede oplossing, denk ik.
Stel je voor dat je nu 2021, een in 2005 geëlektrificeerde oldtimer zou kopen met de techniek uit 2005.
Hetzelfde kan je ook verwachten met de techniek van nu over 10 jaar.
Als je een oldtimer niet als verbruiksobject beschouwd, maar wel als blijvend cultureel goed, is het geen goede oplossing, denk ik.
-
gudmundje
- Donateur

[]
erg knap
Als het kan met een 99 kan het ook met de 9-5NG en kan ik er mee blijven rijden
erg knap
Als het kan met een 99 kan het ook met de 9-5NG en kan ik er mee blijven rijden
-
collega
- Donateur (3x)

Was het maar waar.
Ik begrijp van de mensen die nu de ombouw doen, dat elektrisch maken eigenlijk niet kan voor auto's vanaf ca 1995. De elektronica zit dat in de weg.
Ik begrijp van de mensen die nu de ombouw doen, dat elektrisch maken eigenlijk niet kan voor auto's vanaf ca 1995. De elektronica zit dat in de weg.