voor de fanaten onder ons
-
Oelo74
- Donateur (5x)

Re: voor de fanaten onder ons

Leuk maar ik vrees dat ik met zo'n dekbed wel naar de logeerkamer kan verkassen...
-
Rik H.
- Donateur (4x)

We zijn nog op zoek naar iets leuks boven de bank voor ons nieuwe huis, zo’n vlag van 203 x 173 lijkt me wel wat.
Ik zal het eens in de groep gooien, maar ik denk dat dan gelijk het eenpersoons dekbed kan bestellen voor mijn nieuwe bed op de logeerkamer.
EDIT: waarom zou ik het beter hebben dan Oelo.
Ik zal het eens in de groep gooien, maar ik denk dat dan gelijk het eenpersoons dekbed kan bestellen voor mijn nieuwe bed op de logeerkamer.
EDIT: waarom zou ik het beter hebben dan Oelo.
-
Oelo74
- Donateur (5x)

In alle eerlijkheid denk ik niet dat ik mag klagen met 2 geweldige Saabjes die nu ook nog eens allebei droog kunnen staan.
....en als het dan toch moet doe mij maar geen logeerkamer, gooi ik de bank van de 96 of 99 wel plat.
Gr. Jan
-
Orphy
- Donateur (5x)

Oeh, ze hebben ook nog allerlei andere leuke dingen op de site staan !
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Ik zal je eerlijk zeggen: als er Jaguar gestaan had zou zo'n dekbed in de slaapkamer gelegen hebben.
Mijn vrouw is een beetje eenkennig wat dat betreft
Saab komt er dus niet in.
Mijn vrouw is een beetje eenkennig wat dat betreft
-
Orphy
- Donateur (5x)

Wat zou de oplossing kunnen zijn als je je partner niet onder een Saab dekbed krijgt en je wil het toch graag 
-
viggentroll321
- Donateur

Geld onder haar kussen stoppen, zal zeker helpen

-
collega
- Donateur (3x)

De vier favoriete dieren van een vrouw:martinphili schreef: ↑di 16 mar, 2021 20:40Ik zal je eerlijk zeggen: als er Jaguar gestaan had zou zo'n dekbed in de slaapkamer gelegen hebben.
Mijn vrouw is een beetje eenkennig wat dat betreft![]()
Een Nerts aan de kapstok,
een Jaguar in de garage,
een Tijger in bed
en een Ezel om het allemaal te betalen.
-
DV 9-3
- Donateur

"Nee... Lìeverd! Dit is gewóón een àutoplaid! Die hadden mensen vroeger altijd stàndaard in hun auto liggen. Voor 't geval ze in de kou pech zouden krijgen. Nee... Lìeverd! Túúrlijk krijgt m'n Saabje nooit pech!... Daarom kunnen we deze nu gewóón lekker thuis gebruiken!" Zoiets?