Saab kindje Saab ("uitverkocht" :)

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Saab kindje Saab ("uitverkocht" :)

Bericht door 95twinturbo » ma 10 jul, 2023 22:59

Zoals ik bij m’n voorstelrondje had aangegeven, ben ik papa van twee kleine meiden, nu 10 maanden oud. De Turbo Twins:)
Aangezien ik samen met mijn broer een bedrijfje aan huis heb en daarvoor ook een lasersnij-machine, maak ik ook wel eens leuke dingetjes voor mezelf. Tja, en wat is er dan leuker om je kinders gelijk groot te brengen met Saab.

Het is MDF gefineerd met eikenhout, en ertussen zit heel simpel een muziekdoosje van Bol.com (https://www.bol.com/nl/nl/p/muziekdoosj ... 039946717/) met het bekende melodietje. Heb een Saab 96 gedaan omdat die ‘aaibaar’ is op de kinderkamer:) Maar van elke Saab is denk wel een lijntekening op internet te vinden. Ben eens benieuwd of er misschien meer Saab-liefhebbers zijn die jonge kinderen, kleinkinderen, neefjes of nichtjes hebben (of binnenkort op kraamvisite moeten) en dit leuk zouden vinden.

Vind je het ook leuk? Met plezier maak ik het hout aan kostprijs (4 euro inclusief postzegel), waarbij je dan dus zelf nog het muziekdoosje bestelt . Is dus niet zozeer een advertentie dit. Maar gewoon een creatieve uitspatting:) En mijn inschatting is dat leden van het Saabforum ook wel kundig genoeg zijn om er zelf een muziekdoosje tussen te maken:)
Heb je interesse? Stuur dan een PB. Ik wil max. 10 setjes maken (dan meld ik het hier)
gr Tim

Afbeelding
Filmpje van het kunstwerkje: https://www.youtube.com/shorts/oNTbDvPRkiQ

jaap noord
Geregistreerd lid

Re: Saab kindje Saab

Bericht door jaap noord » di 11 jul, 2023 0:32

Link werkt niet (althans bij mij).
Beeld in galerij is een beetje wazig, maar wel heel erg leuk.
Is het 3D ? Of alleen een "zijkant" ?
Anders doe mij maar een "paar".

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » di 11 jul, 2023 7:48

Ik heb de video nu geplaatst op Youtube ipv Dropbox, en vervangen. Het gaat alleen om de 'zijkanten', want als ik er een geheel van zou moeten maken is dat echt meer werk en tijd. Dus bewuste keuze dat degenen die het ook leuk vinden, er zelf iets van kunt knutselen:)

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » do 13 jul, 2023 9:18

Oke, dat ging ietskes sneller dan verwacht:) Ik heb degenen die er eentje willen hebben geïnformeerd per PB!

jaap noord
Geregistreerd lid

Bericht door jaap noord » do 13 jul, 2023 9:49

Doe mij er ook maar 2.

95twinturbo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 95twinturbo » do 13 jul, 2023 10:45

Hoi Jaap, zie mijn laatste berichtje hier, ik heb het maximum helaas al bereikt (plaatmateriaal is dan ook echt op_). Wellicht dat ik in de toekomst nog een lichting kan maken, dan post ik het hier weer:)

jaap noord
Geregistreerd lid

Re: Saab kindje Saab ("uitverkocht" :)

Bericht door jaap noord » do 13 jul, 2023 14:21

zie, hoor of lees het wel weer.
Groetjes Jaap

Plaats reactie