Saab Heritage Museum USA

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
RoelandV
Geregistreerd lid

Saab Heritage Museum USA

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 0:00

In de VS bevindt zich het Saab Heritage Museum USA. Was blij verrast toen ik op de website de Saab-collectie van dit museum zag:

Afbeelding

Bron: https://www.saabmuseumusa.com/cars/

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Saab Heritage Museum USA

Bericht door RoelandV » zo 05 nov, 2023 23:55

Breng het onder de aandacht omdat de collectie van dit schitterende museum inmiddels weer verder is uitgebreid.

Jij concentreert je alleen maar op de vraag of een onderwerp al eens eerder aan de orde is geweest.
Als dat het geval is dan komt bij jou standaard de schoolmeester met het vingertje naar boven.
Ik moet daar erg om lachen, waarvoor dank! :D

Afbeelding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 06 nov, 2023 0:47

RoelandV schreef:
zo 05 nov, 2023 23:55
Breng het onder de aandacht omdat de collectie van dit schitterende museum inmiddels weer verder is uitgebreid.
Waarom dan niet een van de al bestaande topics gebruiken? Zelfde aandacht, minder dubbele posts :idea:

Met welke modellen is het museum dan uitgebreid? De lijst op de site vermeldt dezelfde collectie als in februari van dit jaar :roll:

MvR
Geregistreerd lid

Bericht door MvR » ma 06 nov, 2023 14:20

Wat maakt het uit? Mooie Saab-plaatjes, leuk doel om heen te gaan (moet je wel in de zomer gaan, in de winter is de stad niet zo gezellig, maar de omgeving is erg mooi als er sneeuw ligt). En als we alle-onderwerpen-die-voor-een-tweede-keer onder de aandacht worden gebracht, moeten waarderen met 'dat is al een keer genoemd', dan zijn we nog wel even bezig!

Zo gaat enthousiasme om iets te posten wel snel weg.

Kortom, gewoon plaatsen, gewoon genieten.

voodoo
Geregistreerd lid

Bericht door voodoo » ma 06 nov, 2023 14:34

Maar om nou je eigen post dubbel te doen, zoals RoelandV, lijkt me toch ook wat overdreven. :wink:

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » ma 06 nov, 2023 15:52

Allerlei post over hetzelfde onderwerp, daar wordt het ook niet overzichtelijker op.

Plaats reactie