Hulp nodig bij contact leggen adverteerder Blocket.se
-
OlavJ
- Donateur

Hulp nodig bij contact leggen adverteerder Blocket.se
Beste Saabliefhebbers,
Ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij het contactleggen met een verkoper van een Saab 99 5 deurs die op Blocket.se adverteert.
https://www.blocket.se/annons/jonkoping ... 1400196487
Indien één van jullie toegang heeft tot de tab’ bericht sturen’ dwz ‘skicka meddelande’ zou je dan mijn telnr aan Håkan P Lindmark willen doorgeven met het verzoek tot contact over zijn auto.
Heel veel dank alvast.
Olav Jansen
+31 650210252
P.S : ik was nb afgelopen donderdag nog in het Saabmuseum in Trolhättan. Kleiner dan ik dacht, mijn voorkeursjaren nl ‘74 tot ‘90 vond ik erg ondervertegenwoordigd.
Ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken bij het contactleggen met een verkoper van een Saab 99 5 deurs die op Blocket.se adverteert.
https://www.blocket.se/annons/jonkoping ... 1400196487
Indien één van jullie toegang heeft tot de tab’ bericht sturen’ dwz ‘skicka meddelande’ zou je dan mijn telnr aan Håkan P Lindmark willen doorgeven met het verzoek tot contact over zijn auto.
Heel veel dank alvast.
Olav Jansen
+31 650210252
P.S : ik was nb afgelopen donderdag nog in het Saabmuseum in Trolhättan. Kleiner dan ik dacht, mijn voorkeursjaren nl ‘74 tot ‘90 vond ik erg ondervertegenwoordigd.
-
Mark14
- Geregistreerd lid
Re: Hulp nodig bij contact leggen adverteerder Blocket.se
Als jij het in het Zweeds uitschrijft stuur ik het hem wel toe.
-
verde900
- Donateur

Volgens merinfo heeft hij geen telefoonnummer
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Geweldige auto, ik heb ‘m ook overwogen!
-
OlavJ
- Donateur

Ik wil ook dat mijn telefoonnummer bij hem bekend wordt zodat ie met mij contact kan leggen als hij daat behoefte aan heeft.verde900 schreef: ↑di 05 dec, 2023 16:32Volgens merinfo heeft hij geen telefoonnummer
-
verde900
- Donateur

Snapte ik, dacht ff vanaf de andere kant, heb jij zijn nummer kan jij bellen..
Contact via Blocket is tegenwoordig erg slecht geregeld voor n niet ingezetene..
Contact via Blocket is tegenwoordig erg slecht geregeld voor n niet ingezetene..
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

enorm slecht. Waarom is dat? Privacy wetgeving in Zweden? Verdienmodel Blocket? Of worden ze zuiniger op hun automotive historie dat Saab heet? (en daarom een drempel in de verkoop gebruikt opgeworpen)verde900 schreef: ↑wo 06 dec, 2023 14:36Contact via Blocket is tegenwoordig erg slecht geregeld voor n niet ingezetene..
-
verde900
- Donateur

Vermeende gebruikersbescherming, je hebt daar oa een Zweeds bank ID bij nodig (voor ontzettend veel meer ook) die krijg je alleen als niet ingezetene niet..
De overheid heeft hiermee ineens een controletool op het handelen van kopers/verkopers.
Swish als betaalmiddel net zo..
Men zit er "vrij verkeer binnen Europa" ook behoorlijk mee in de weg.
De overheid heeft hiermee ineens een controletool op het handelen van kopers/verkopers.
Swish als betaalmiddel net zo..
Men zit er "vrij verkeer binnen Europa" ook behoorlijk mee in de weg.
-
silvandam
- Donateur (3x)

-
Raggare
- Geregistreerd lid
En toch heb ik dieverde900 schreef: ↑wo 06 dec, 2023 17:11Vermeende gebruikersbescherming, je hebt daar oa een Zweeds bank ID bij nodig (voor ontzettend veel meer ook) die krijg je alleen als niet ingezetene niet..
-
verde900
- Donateur

Fijn voor je...
Een verleden geeft alleen geen garantie (danwel rechten) voor de de toekomst..
Ben je niet ingezetene gaat er tegenwoordig een wereld voor je dicht
Een verleden geeft alleen geen garantie (danwel rechten) voor de de toekomst..
Ben je niet ingezetene gaat er tegenwoordig een wereld voor je dicht
-
gj900
- Donateur (9x)