Gratis Tech 2 gebruiken
-
PraamPiloot
- Geregistreerd lid
Gratis Tech 2 gebruiken
Hiep hoi! Eindelijk een echte Tech 2 in bezit. Complete set, met Candi-adapter, verloopstukken etc.
Wie gratis zijn Saab wil laten uitlezen stuur maar een PM!
Wie gratis zijn Saab wil laten uitlezen stuur maar een PM!
-
rutgerreinier
- Donateur

Re: Gratis Tech 2 gebruiken
Nice!
Ook nog wel eens leuk te bezitten, maar beetje duur voor die keren dat ik het gebruik.
Ook nog wel eens leuk te bezitten, maar beetje duur voor die keren dat ik het gebruik.
-
PraamPiloot
- Geregistreerd lid
Het was ook reteveel geld, daarom hoop ik dat 't ding ook iemand anders kan helpen.rutgerreinier schreef: ↑vr 13 okt, 2023 18:53Nice!
Op het totaal aan onderhoud valt het eigenlijk wel mee en (mijn) tijd is ook wat waard. Bovendien kun je er dingen mee die je anders niet kan. De stuurbekrachtigingsleidingen vervangen kostte behoorlijk wat GVDs, dat stond allemaal niet op de WIS online of in de Haynes. Ik weet zeker dat de juiste vloeken in de Tech2 staan.
-
Pascal1975
- Geregistreerd lid
Hoi,
Heb ook recent Tech2 gekocht. Ik krijg de koppeling met mijn laptop niet voor elkaar. Heb je hierin ook problemen ondervonden?
Gr Pascal
Heb ook recent Tech2 gekocht. Ik krijg de koppeling met mijn laptop niet voor elkaar. Heb je hierin ook problemen ondervonden?
Gr Pascal
-
PraamPiloot
- Geregistreerd lid
Hoi, nee, niet geprobeerd. Ik heb wel gelezen dat je dat kan doen, maar ik weet zo niet waarvoor je dat gebruikt?
Ik wil het wel proberen; geloof dat ik er cd's bij heb, moet wel even graven naar een Windows laptop.
Ik wil het wel proberen; geloof dat ik er cd's bij heb, moet wel even graven naar een Windows laptop.
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Je hebt security access nodig om alle functies te kunnen gebruiken.
Kan enkel via PC met Windows XP en betalende of gekraakte versie van TIS2000 of globalTIS.
Zonder security access is de Tech2 niets meer dan een dure OBD2 reader.
Kan enkel via PC met Windows XP en betalende of gekraakte versie van TIS2000 of globalTIS.
Zonder security access is de Tech2 niets meer dan een dure OBD2 reader.
-
Pascal1975
- Geregistreerd lid
Er zit een cd rom bij van TIS2000. Deze ook kunnen installeren (na downgraden naar Windows 7 32 bit).
Maar nu ziet ie de "handheld" niet als ik ze laat verbinden.
Enig idee wat er mis gaat? Of iemand in *Zuid-)Limburg die dit kan installeren?
Maar nu ziet ie de "handheld" niet als ik ze laat verbinden.
Enig idee wat er mis gaat? Of iemand in *Zuid-)Limburg die dit kan installeren?
-
StanvanBeek
- Geregistreerd lid
Waar heb je ‘m besteld? Zit er zelf ook al een tijd aan te denken.
-
chef 9396
- Geregistreerd lid
Die CD rom kan je niet gebruiken als je geen betalende toegangssleutel hebt tot dat softwarepakket.
Google maar eens op "security acces tech2" en er gaat een hele wereld voor je open. Daar zijn al fora over volgeschreven en tig youtube filmpjes over geplaatst.
Het heeft mij 3 dagen zoeken en proberen gekost vooraleer het mij uiteindelijk toch gelukt is.
Google maar eens op "security acces tech2" en er gaat een hele wereld voor je open. Daar zijn al fora over volgeschreven en tig youtube filmpjes over geplaatst.
Het heeft mij 3 dagen zoeken en proberen gekost vooraleer het mij uiteindelijk toch gelukt is.
-
Pascal1975
- Geregistreerd lid
AliStanvanBeek schreef: ↑ma 18 mar, 2024 19:52Waar heb je ‘m besteld? Zit er zelf ook al een tijd aan te denken.
-
Pascal1975
- Geregistreerd lid
Deze sleutel ook gevonden, maar krijg hem niet gekoppeldchef 9396 schreef: ↑ma 18 mar, 2024 20:21Die CD rom kan je niet gebruiken als je geen betalende toegangssleutel hebt tot dat softwarepakket.