Korte artikel om Sonett
https://www.autovisie.nl/klassiekers/zw ... -occasion/
Sonett bij Autovisie
-
Alex B
- Geregistreerd lid
Re: Sonett bij Autovisie
Zal ik dan maar de zeurmodus aanzetten? Waar haalt ie opeens die 76pk vandaan? En het ziet er naar uit dat er met de carterventilatie is gehobbied. Verder mooie auto, mooi interieur.
Alex
Alex
-
Barboer
- Donateur (6x)

Leuk om te lezen, ik word alleen zo moe van dat typisch Nederlandse geneuzel over het betalen van een een beetje wegenbelasting, voor die weg waar je wel gebruik van maakt...
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

we are on the same page. Daar snap ik helemaal niks van bij het rijden van een klassieker. Wegenbelastingvrij zie ik als een geinig voordeeltje maar staat nog niet eens in mijn top 10 selectiecriteria. Staat van auto, model, uitvoering, opties, kleur etc wel. Wat je aan wegenbelasting uitspaart kun je in veelvoud met emmers tegelijk er weer uitgooien aan onderhoud als de basis van zon oldtimer minder goed isBarboer schreef: ↑za 31 aug, 2024 1:10ik word alleen zo moe van dat typisch Nederlandse geneuzel over het betalen van een een beetje wegenbelasting
-
Barboer
- Donateur (6x)

Per definitie is een oldtimer een "moneypit", en vaak niet eens bruikbaar als praktisch vervoermiddel, wie gaat nou een Sonett als "daily classic" gebruiken?
En inderdaad, wat je "uit spaart" aan MRB stop je er aan veelvoud in om het zelfs naar rijdend te houden.
En inderdaad, wat je "uit spaart" aan MRB stop je er aan veelvoud in om het zelfs naar rijdend te houden.
-
MvR
- Geregistreerd lid
Sinds Nico de Jong weg is bij Autovisie is het berg-afwaarts gegaan daar. Teveel overtikken en oren laten hangen naar 'vrindjes' die het allemaal zo goed weten.