Lightscaping

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Lightscaping

Bericht door collega » zo 22 dec, 2024 15:58

Graag hoor ik jullie mening over het volgende:

"Lightscaping"

Daarmee bedoel ik: je auto verfraaien (volgens de "Original-Polizei" bederven) van je auto door het aanbrengen van bijzondere verlichting aan je Saab.

Hannes heeft ooit een paar achterlichten gekocht van dit Canadese bedrijf: https://boostcustoms.ca/shop/saab-9-5-c ... il-lights/ (dat toen ook een vestiging in Moskou had, maar dat terzijde), ik heb zelf bij mijn vorige 9-5 een wat afwijkende spoiler met een Mercedes-remlicht laten bouwen en DRL's in die 9-5 laten maken.
Dat laatste zou ik graag weer laten doen
Verder zou ik graag de LD-balk van de 9-5 NG op de plek van de strip monteren. Kan dat?
Ik heb geen behoefte aan Sjonnie-achtige feestverlichting, maar in een tijd waarin talloze merken LED balken over de hele voor- en/of achterkant van hun auto monteren wil ik wel iets meer dan de standaardverlichting. Het blijft een schitterende auto, mooier dan al die tegenwoordige rommel, dus waarom niet wat meer op laten vallen

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Lightscaping

Bericht door Orphy » zo 22 dec, 2024 16:18

Denk dat de grootste (en duurste) uitdaging het vinden van een goede ledbalk 9-5ng zal zijn.

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » zo 22 dec, 2024 17:21

dus je denkt dat die wel past?

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » zo 22 dec, 2024 17:22

Dat is waarschijnlijk de op een na grootste uitdaging :-)

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » zo 22 dec, 2024 18:01

En zouden er bedrijven zijn die dit soort dingen op maat maken?

collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door collega » ma 23 dec, 2024 11:29

En lang niet alles mag, zie ik

LET OP: Dit product is niet voorzien van een E-Keurmerk en mag derhalve niet als exterieurverlichting toegepast worden op de openbare weg. Het product mag enkel als interieurverlichting en/of enkel op privé terrein of gesloten circuit gebruikt worden.

Plaats reactie