Saab groet
-
CabrioBob
- Donateur

Re: Saab groet
En wat gaan we doen?
Tot pakweg 2009 is het me duidelijk vanuit een 2000 9-3 cabrio. Die is inmiddels wel 15jr ouder geworden.
Tot pakweg 2009 is het me duidelijk vanuit een 2000 9-3 cabrio. Die is inmiddels wel 15jr ouder geworden.
-
LarsJanse
- Donateur

Ik stel voor dat we allemaal een trambel (saabbel) installeren achter de grill, zodat we naar elkaar kunnen ting-tingen bij het passeren….
Nee sorry, zonder gekheid.
Als ik in mijn 9-3 estate rijdt, merk ik vrijwel nooit iets van zwaaiende of groetende Saab-rijders. Maar de enkele keer dat de estate voor onderhoud staat en ik een 9-3 OG als Leenauto mee heb, wordt er wel naar me gezwaaid. Erg leuk en gewoon blijven doen. Duimpje omhoog of zwaaien of het ene pinkje vanaf het stuur..

Nee sorry, zonder gekheid.
Als ik in mijn 9-3 estate rijdt, merk ik vrijwel nooit iets van zwaaiende of groetende Saab-rijders. Maar de enkele keer dat de estate voor onderhoud staat en ik een 9-3 OG als Leenauto mee heb, wordt er wel naar me gezwaaid. Erg leuk en gewoon blijven doen. Duimpje omhoog of zwaaien of het ene pinkje vanaf het stuur..
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Ik groet vrijwel altijd tenzij ik de naderende Saabrijder niet opmerk. Er rijden vaak Saabjes voorbij ons huis en soms hoor ik een toeter.
-
Moeshkien
- Geregistreerd lid
Ik was altijd zwaaien en mensen hebben terug gezwaaid naar mij maar nu kan betje vreemd zijn als iemand van jullie zie zwaaiende kerel in zwarte Alfa 
-
MikeF
- Donateur (2x)

Bij mij hetzelfde, rij wel eens in de Clio van de vrouw en groet dan automatisch elke Saab rijder. Veel vragende blikken.Moeshkien schreef: ↑wo 12 feb, 2025 19:38Ik was altijd zwaaien en mensen hebben terug gezwaaid naar mij maar nu kan betje vreemd zijn als iemand van jullie zie zwaaiende kerel in zwarte Alfa![]()
-
LarsJanse
- Donateur

Vandaag had ik zowaar een zwaaier
Beiden een zwarte 9-3 estate, tegengestelde richting op de N307 bij (ongeveer) Dronten. Iemand van hier toevallig?
Beiden een zwarte 9-3 estate, tegengestelde richting op de N307 bij (ongeveer) Dronten. Iemand van hier toevallig?