Saab groet

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
CabrioBob
Donateur
Donateur

Re: Saab groet

Bericht door CabrioBob » wo 12 feb, 2025 17:09

En wat gaan we doen?
Tot pakweg 2009 is het me duidelijk vanuit een 2000 9-3 cabrio. Die is inmiddels wel 15jr ouder geworden.

LarsJanse
Donateur
Donateur

Bericht door LarsJanse » wo 12 feb, 2025 18:27

Ik stel voor dat we allemaal een trambel (saabbel) installeren achter de grill, zodat we naar elkaar kunnen ting-tingen bij het passeren…. :mrgreen:

Nee sorry, zonder gekheid.
Als ik in mijn 9-3 estate rijdt, merk ik vrijwel nooit iets van zwaaiende of groetende Saab-rijders. Maar de enkele keer dat de estate voor onderhoud staat en ik een 9-3 OG als Leenauto mee heb, wordt er wel naar me gezwaaid. Erg leuk en gewoon blijven doen. Duimpje omhoog of zwaaien of het ene pinkje vanaf het stuur.. :thumbup2: :wave:

Sa93Ve
Geregistreerd lid

Bericht door Sa93Ve » wo 12 feb, 2025 19:31

Ik groet vrijwel altijd tenzij ik de naderende Saabrijder niet opmerk. Er rijden vaak Saabjes voorbij ons huis en soms hoor ik een toeter.

Moeshkien
Geregistreerd lid

Bericht door Moeshkien » wo 12 feb, 2025 19:38

Ik was altijd zwaaien en mensen hebben terug gezwaaid naar mij maar nu kan betje vreemd zijn als iemand van jullie zie zwaaiende kerel in zwarte Alfa :mrgreen:

MikeF
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door MikeF » wo 12 feb, 2025 20:56

Moeshkien schreef:
wo 12 feb, 2025 19:38
Ik was altijd zwaaien en mensen hebben terug gezwaaid naar mij maar nu kan betje vreemd zijn als iemand van jullie zie zwaaiende kerel in zwarte Alfa :mrgreen:
Bij mij hetzelfde, rij wel eens in de Clio van de vrouw en groet dan automatisch elke Saab rijder. Veel vragende blikken.

KeesB
Geregistreerd lid

Bericht door KeesB » vr 14 feb, 2025 19:40

Vandaag een zwaaiende 9-5 bestuurder op de A12 :O:

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » ma 17 feb, 2025 14:36

Met een aanhanger?
Dan was ik het!

KeesB
Geregistreerd lid

Bericht door KeesB » ma 17 feb, 2025 20:35

Helaas, zonder aanhanger op de meest linker baan.

LarsJanse
Donateur
Donateur

Bericht door LarsJanse » za 15 mar, 2025 17:05

Vandaag had ik zowaar een zwaaier :D :O:

Beiden een zwarte 9-3 estate, tegengestelde richting op de N307 bij (ongeveer) Dronten. Iemand van hier toevallig?

Plaats reactie