Hallo allemaal, mijn 18- jarige neef begint na de vakantie met een mbo-opleiding autotechniek. Daarvoor heeft hij ook al een stageplaats geregeld.
Maar omdat hij geen enkele praktische ervaring heeft (zijn ouders hebben geen auto en ik laat tegenwoordig alles doen), wil hij vooraf graag eens meekijken met een hobbysleutelaar en evt. helpen met dingen aangeven/vasthouden etc.
Is er hier iemand die regelmatig sleutelt en die het leuk lijkt om een enthousiaste en geïnteresseerde monteur in wording (helaas nog zonder rijbewijs) een beetje wegwijs te maken?
Mijn neef woont in Utrecht, dus iemand die een beetje centraal woont zou het handigst zijn, maar dat is geen must.
Ik hoor jullie reacties graag via PB.
Alvast bedankt!
Welke hobbysleutelaar vertoont graag zijn kunsten?
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Re: Welke hobbysleutelaar vertoont graag zijn kunsten?
Leuk zeg! Ik kan helaas niet direct helpen, woon in het zuiden.
Wel kan ik vertellen dat we vanuit de Jongeren afdeling van Saab Club Nederland bezig om sleutelgerelateerde activiteiten te organiseren. Misschien is dat tegen die tijd interessant voor hem!
Wel kan ik vertellen dat we vanuit de Jongeren afdeling van Saab Club Nederland bezig om sleutelgerelateerde activiteiten te organiseren. Misschien is dat tegen die tijd interessant voor hem!
-
Barboer
- Donateur (6x)

De Saab hobby club Amersfoort is interessant, contact @rademaker
-
Savo 92
- Geregistreerd lid
Hij kan inderdaad terecht bij de mannen in Amersfoort. Hartstikke tof!