Lukkien failliet
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: Lukkien failliet
Laten we hopen dat de werknemers (al dan niet onder een andere naam) verder kunnen. De opdrachtenportefeuille lijkt niet het probleem te zijn.
-
Arnout99cc
- Donateur (4x)

Is er nog iets van een doorstart vernomen? Of is het echt over en uit?
Echt wel jammer. Mooi bedrijf was t.
Echt wel jammer. Mooi bedrijf was t.
-
MvR
- Geregistreerd lid
'k Zal morgen eens wat mensen die er dichtbij zitten, polsen.
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
Wie is evt een goed alternatief voor Lukkien. Wat betreft bekleding reparatie??
-
klaasj
- Donateur (8x)

Topmasters as in Huissen. Hebben mijn viggen gedaan. Dikke prima.
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Volgens mij: “heeft deze man het ambacht bij Lukien geleerd, voordat hij voor zichzelf is begonnen.”
https://bekledingtotaalede.nl/projecten/
https://bekledingtotaalede.nl/projecten/
-
MvR
- Geregistreerd lid
Meneer Sam. Ook in Apeldoorn (aan de zuidkant, bij de A1)Blacky Turbo S schreef: ↑zo 06 jul, 2025 20:00Wie is evt een goed alternatief voor Lukkien. Wat betreft bekleding reparatie??
https://meneersam.nl
-
MvR
- Geregistreerd lid
Aanvullend:
Meneer Sam. Ook in Apeldoorn (aan de zuidkant, bij de A1).
Afgelopen zaterdag nog eens over deze kwestie gehad. Het blijft een vreemd verhaal. De eigenaar is ziek. Maar op zichzelf zou dat geen reden tot faillissement zijn. Er moet meer zijn. En dat is in raadselen gehuld.
Meneer Sam. Ook in Apeldoorn (aan de zuidkant, bij de A1).
Afgelopen zaterdag nog eens over deze kwestie gehad. Het blijft een vreemd verhaal. De eigenaar is ziek. Maar op zichzelf zou dat geen reden tot faillissement zijn. Er moet meer zijn. En dat is in raadselen gehuld.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Enorm tragisch. Leven lang ingezet voor je eigen bedrijf en dan nu dit.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Ik kwam vorig jaar bij topmasters terecht nadat ik op advies van wat saabmensen bij lukien was aangegaan. Ik ging daar met een zeer vervelende smaak in de mond weg mbt prijs en klantvriendelijkheid. Ben door Arthur fijn geholpen en zij verstaan hun vak duidelijk. Betaalde voor de 2 voorstoelen 1400 euro volledig opnieuw bekleed met behoud van het viggen logo.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Als de eigenaar ziek is en hij geen (betaalbare) vervanging voor zichzelf kan vinden dan kan dat weldegelijk reden zijn tot een faillissement. Want alle kosten in de BV lopen gewoon door anders. Met een faillissement ben je dan in 1 klap van alles af (kosten, verplichtingen maar ook van de opgebouwde bezittingen/vermogen in de BV) en kun je je rustig richten op persoonlijk herstel. Als je ziek bent wil je ook niet nog eens financiële zakelijke stress aan je hoofd hebben. Geld en bezit is maar ondergeschikt als gezondheid (en geluk) te wensen overlaatMvR schreef: ↑ma 07 jul, 2025 9:17De eigenaar is ziek. Maar op zichzelf zou dat geen reden tot faillissement zijn.
Ik wens hem oprecht 'Good Luck(ien)' toe