Ik heb geen 3D printer in huis, wel een lasersnijmachine (samen met mijn broer heb ik een houtbewerkings bedrijfje).
Maar toch, in het verlengde van dit topic leek het me leuk om mijn laatste projectje te melden.
Een lasersnijmachine kan weliswaar niet in 3D werken, maar je kunt natuurlijk wel losse onderdelen maken, zodat het resultaat 3D is.
Ik zocht een telefoonhouder...
- waar je met één hand je telefoon in en uit kunt halen. Dus niet met links iets inknijpen en dan met rechts telefoon erin of eruit.
- die draadloos oplaadt, geen kabeltje erin en eruit, gemak dient de mensch
- die in het luchtrooster van een 9-5 kan, maar niet te diep zodat de luchtstroom nog wel van richting te veranderen is
- waarbij de telefoon zelf juist níet recht voor het luchtrooster zit maar iets erboven. Da's ergonomisch de fijnste plek, plus wordt de koude airco lucht niet continu naar je knieën geleid
- ik wil geen dingen tussen het dashboard hoeven klemmen, met kans op verminking van de facia
Nou zijn er vast producten die alle, of bijna alle hokjes afvinken. Brodit producten komen dicht in de buurt bijvoorbeeld.
Maar ik vind het natuurlijk ook gewoon leuk om af en toe de Wille Wortel uit te hangen. Net als veel anderen hier denk ik:)
Dus... een oplader gehaald bij de Action, en vervolgens aan de slag gegaan. Het materiaal is 3mm door-en-door zwart MDF, speciaal geschikt voor lasersnijden.
Tekenen, uitproberen, ontwerp bijschaven, uitproberen en... nu heb ik een draadloze oplader die aan al mijn eigenwijze eisen voldoet:)
De draad wil ik nog wel netjes wegwerken, maar dat zal voor na de vakantie zijn.
Ik ga er de wereld niet mee verbeteren, maar daar gaat het niet om.. leuk zulke projecten!
free image upload