Ik scrollde verder naar het huis van mijn ouders, ongeveer 2 km verderop. En wat blijkt nu: ook daar staat onze cabrio op de oprit.
StreetSaabView
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Re: StreetSaabView
Ik zat te scrollen in de kaarten app van m'n Iphone en het viel me op dat de foto's toch al van een tijdje geleden waren. Ik was benieuwd of er nog foto's waren van het ouderlijke huis van mijn vrouw. Schoonvader is al ruim 3 jaar overleden en schoonmoeder verblijft in een rusthuis. Het huis is inmiddels verkocht en verbouwd. Maar in de app is het nog steeds als toen. En op het braakliggend terrein er tegenover trof ik onze cabrio. Mijn vrouw bracht jaren aan een stuk elke vrijdag een bezoek aan haar ouders:

Ik scrollde verder naar het huis van mijn ouders, ongeveer 2 km verderop. En wat blijkt nu: ook daar staat onze cabrio op de oprit.
Voorafgaand aan het wekelijkse bezoek aan haar ouders wipte mijn vrouw ook nog even bij mijn ouders binnen. Foto's moeten op dezelfde dag gemaakt zijn.

-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: StreetSaabView
Mijn Saabs door de jaren heen
2016

2024, een maand voor de 9000 verkocht werd

En 2025

2016

2024, een maand voor de 9000 verkocht werd

En 2025

-