Dachten ze bij Autovisie indertijd anders over. Als de nieuwe(re) modellen van Saab net zulke goede recensies hadden gehad, dan was er nooit een probleem geweest bij Saab.erwin mertens schreef:Maar voor je me helemaal afschiet,prachtige auto's die 900's(ik meen 't echt),maar idd veel te duur indertijd
Off topic zwets
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Re: Off topic zwets
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Die mag ook wel eens bij mij achter het stuur kruipen...Vicki Butler-Henderson
-
B235R
- Lid van verdienste
ooh ik kan er nog wel veel meer opnoemendoktorevil schreef:Die mag ook wel eens bij mij achter het stuur kruipen...Vicki Butler-Henderson
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Hé hé, ik was eerst! 
doktorevil schreef:Die mag ook wel eens bij mij achter het stuur kruipen...Vicki Butler-Henderson
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Ok,
ik heb wat gewacht,jullie auto zit nu vol...
Laat Vanina Ikx maar naast mij plaats nemen
ik heb wat gewacht,jullie auto zit nu vol...
Laat Vanina Ikx maar naast mij plaats nemen
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Overigens, coureurs kwaliteiten, is dat een voorwaarde?

-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Ongeveer 8 jaar geleden reed ik richting 's nachts kust met een snelheid van om en bij de 200km/u,en plots knipperde er achter mij een auto dat ik naar rechts moest,ik verschiet mij nen bult,tegen die snelheid maak je dat niet veel mee...
't Was ons Vanina met een BMW Z1,lang heb ik ze niet gezien
't Was ons Vanina met een BMW Z1,lang heb ik ze niet gezien
-
erwin mertens
- Geregistreerd lid
Nu je 't zegt,ik heb vanachter nog 2 plaatsen over 
-
Marc
- Lid van verdienste
Re: Is een 900 Turbo (RA) wel verstandig....
Dat van die 9-5 diesel staat ook niet op saabscene900T-R schreef:Die 58" voor Danny Bindra's NG900 (290 pk) en Malbrads c900 (129 pk) heb ik inderdaad gevonden, echter niet voor de 9-5 diesel. Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat deze sneller was dan bijvoorbeeld Mark Edgar's 'Bubbles' (9000 met 300+ pk en een sperdifferentieel - net als de 'oude' en de 'nieuwe' 900 hierboven overigens) met 176 pk, een gewicht van dik over de 1.600 kg op een zeer bochtig circuit. Zat Tiff Needell od Vicki Butler-Henderson soms achter het stuur?![]()
Die slicks onder de classic lijken me trouwens een aardige ruil voor 160 extra paarden
Wat die 900 betreft. Deze was helemaal raceklaar gemaakt en zelfs niet meer geschikt voor de openbare weg. Na elke rit werden banden en ophanging aangepast on zo betere resultaten te boeken. Vergelijk dan appels met appels aub, zoals bv de T16S van MarkA
Oh ja, die 290pk van Danny is de Abbott opgave, do I need to say more?
-
Marc
- Lid van verdienste
Vreemde uitspraak als je weet dat de problemen er al waren voordat die nieuwe modellen op de markt waren900T-R schreef:
Dachten ze bij Autovisie indertijd anders over. Als de nieuwe(re) modellen van Saab net zulke goede recensies hadden gehad, dan was er nooit een probleem geweest bij Saab.