*** HAPPY NEW YEAR ***
-
BenS
- Geregistreerd lid
Re: *** HAPPY NEW YEAR ***
Ook vanuit Cruquius iedereen een gezond en gelukkig 2005. En vele veilige km's met de diverse Saab's
Ben
Ben
-
Doezn
- Geregistreerd lid
Vanuit Roeselare: aan iedereen een gelukkig en voorspoedig 2005.
Kom overal goed aan.
Kom overal goed aan.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Een gezond, gezellig en saab-vol 2005 toegewenst waarin maar weer volop geforumt mag worden. De beste wensen aan een ieder! 
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Ik wens iedereen op het forum (plus aanhang) een uitzinnig 2005!
Daarnaast natuurlijk ook:
Voorspoed, geluk, plezier, lol, alle gekheid op een stokje, dames met korte rokjes, geld dat gelukkig maakt, inspiratie, lekker eten, bier, halfvolle glazen, minder belasting, kansen die je kunt benutten, succes met je goeie voornemens, veel van dattum, het hiernumaals, dalende benzineprijzen, promotie, genoeg wc-papier op de rol, minder
files, wijsheid, minder oude koeien in de sloot, feestjes, positiviteit, relativatie, de euro weg en de gulden weer terug, veel tijd om te lanterfanten en te genieten, minder gehaast en gehype en mooie muziek.
Laat maar weten of ik nog iets vergeten ben.
Groeten,
Steven
Daarnaast natuurlijk ook:
Voorspoed, geluk, plezier, lol, alle gekheid op een stokje, dames met korte rokjes, geld dat gelukkig maakt, inspiratie, lekker eten, bier, halfvolle glazen, minder belasting, kansen die je kunt benutten, succes met je goeie voornemens, veel van dattum, het hiernumaals, dalende benzineprijzen, promotie, genoeg wc-papier op de rol, minder
files, wijsheid, minder oude koeien in de sloot, feestjes, positiviteit, relativatie, de euro weg en de gulden weer terug, veel tijd om te lanterfanten en te genieten, minder gehaast en gehype en mooie muziek.
Laat maar weten of ik nog iets vergeten ben.
Groeten,
Steven
-
coolyo0o
- Geregistreerd lid
ook vanuit zoetermeer een goed en gezond saabjaar