Met enige trots...

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
easy
Geregistreerd lid

Met enige trots...

Bericht door easy » do 13 jan, 2005 15:16

Kan ik jullie melden dat ik vanaf hedenmiddag in het bezit ben gekomen van een Saab 9-5 aero MANUAL (( :D )) van het bouwjaar 2000. Na een tevreden proefrit van ruim een uur vanmorgen kan ik alleen maar zeggen WAUW, wat een gave bak. In de mooie kleur midnight bleu met zwarte lederen bekleding. Nog geen 95000km gedraaid van de eerste eigenaar. Ik ben zo gelukkig als een klein kind :D Ik ga de Saab ergens volgende week ophalen en als ik hem heb post ik wel wat foto`s.

Gr
Easy
(zo, nu eerst die maptun stage1 erin 8) )

Afbeelding

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: Met enige trots...

Bericht door Style&Co » do 13 jan, 2005 15:20

geile bak! Alle toeters en bellen inclusief de mooiste velgen ever op een 9-5.

beter worden ze niet! Veel plezier ermee. Mooi dat je nog de oude neus hebt. Vind ik zoveel mooier.

Afbeelding

robertw

Bericht door robertw » do 13 jan, 2005 16:05

he gefeliciteerd! kun je ons een indicatie geven wat je +/- er voor hebt betaald. Ik zie dat de prijzen voor een 9-5 wel zeer scherp zijn en het aantal klachten (gashuis etc,.) redelijk beperkt.

Ik denk er namelijk over na de zomer vakantie mijn NG900 en 1 jaar oude Astra NJOY om te zetten in een 9-5 en een klein Fiatje.. (voor de vrouw)

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » do 13 jan, 2005 16:35

Geniale wagen, gefeliciteerd! Zou zelf ook graag een 9-5 (zwarte aero estate) rijden, de financiele middelen laten dat echter nog even niet toe :lol:

Wanneer kunnen we de foto's verwachten?

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » do 13 jan, 2005 17:37

WAOW wat een ontzettende bolide :twisted: :twisted: Jij gaat erg veel rijplezier hebben de komende tijd. Gefeliciteerd

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » do 13 jan, 2005 17:38

Easy,

prachtig! Echt een hele stoere en tegelijkertijd chique wagen met inderdaad prachtvelgen. Heel veel plezier ermee!

Wat gaat er van de 2,3LPT worden?

Ewout

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 13 jan, 2005 17:40

Bedankt voor de reacties zover :lol: , en ja ook ik vind de oude neus mooier, de nieuwe vind ik wat plat zeg maar . Anders wordt het als je een nieuwe uitvoering met een hirsch-styling pakket neemt 8). Wat ik ervoor betaald heb? zeg 19.200 met een hele ruime korting :wink: . Heb ook een zilvergrijze en een zwarte bekeken maar persoonlijk vind ik dit een erg mooie kleur, zeker nu die nog helemaal gepoets staat te glimmen in de showroom :lol:

Waarom lukt het mij niet om fotos te plaatsen? iemand anders wellicht, hij staat bij ASM zuid-oost.

Gr,
Peter

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » do 13 jan, 2005 17:41

Ewout900 schreef:Easy,

prachtig! Echt een hele stoere en tegelijkertijd chique wagen met inderdaad prachtvelgen. Heel veel plezier ermee!

Wat gaat er van de 2,3LPT worden?

Ewout
Bedankt Ewout,

De lpt had ik al verkocht. Heb ik een nare smaak aan overgehouden :evil:

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » vr 14 jan, 2005 14:19

Gefeliciteerd,

Een goede keus.
Ik rijd er met veel plezier in.

P.S.

Denk om je snelheid want ze zijn weer volop aan het flitsen ed. ( het nieuwe jaar is weer begonnen).

Groet,

Jacco.

okavango
Geregistreerd lid

Bericht door okavango » vr 14 jan, 2005 14:50

Idd de mooiste velgen voor een 9-5.
Gefeliciteerd en heel veel plezier met deze royale Zweedse koets!

Steven

Plaats reactie