het wordt steeds gekker met SAAB dealers

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
verde900
Donateur
Donateur

het wordt steeds gekker met SAAB dealers

Bericht door verde900 » di 04 jan, 2005 12:03

Voor onze Leidse forummers zal het al genoegzaam bekend zijn maar of deze combi ooit op de gevel van Motorhuis Leiden ooit vertrouwd wordt?
Official dealer van:
Opel
Citroën
SAAB
Chevrolet
:? ;-(+

Ranja
Geregistreerd lid

Re: het wordt steeds gekker met SAAB dealers

Bericht door Ranja » di 04 jan, 2005 12:29

Dat betekent dat er ook Deawoo's worden verkocht --> Chevrolet

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 04 jan, 2005 12:40

DAEWOO bestaat niet meer, maar de combinatie met juist Citroën is wat bizar.
In Noordwijk zit ook al een Opel/SAAB/Subaru "dealer"

robertw

Bericht door robertw » di 04 jan, 2005 14:18

Verde,

Ik ben er niet rouwig om dat het Motorhuis ook Saab doet. Ik kom daar al 15 jaar over de vloer en nog nooit gekke dingen met ze gehad en/of ongein. Ik heb daar zo'n 6 tot 7 nieuwe auto's gekocht en in onderhoud gehad. De auto van mijn vrouw (Astra 2003) komt daar ook vandaan.

Of je daar met je 9xx Classic moet komen,..mhhh.. denk het niet, maar voor een NG of nieuwer, dat mag het probleem niet zijn.

Vergeet niet dat Saab Haegstaed ook tot het Motorhuisconcern behoort. (Markeur holding o.i.d)

PS, in Noordwijk zit Ter Duin, die doen al jaren Saab onderhoud.
Ze mogen volgens mij alleen geen nieuwe auto's (meer) verkopen, ik weet niet precies hoe het zit. Het is niet algemeen bekend, het is dat er toevallig langs reed.

bas.kuijpers
Geregistreerd lid

Bericht door bas.kuijpers » di 04 jan, 2005 14:23

Ik heb mijn 9-3 in onderhoud bij Ter Duin en ben best tevreden over hun service. Het is alleen lastig bereikbaar vanuit Leiden, vooral in de spits en met al die stoplichten. Misschien moet ik toch maar eens naar het Motorhuis bellen of zij goed voor mijn auto kunnen zorgen in hun Leidsche vestiging.

Het lijkt er overigens inderdaad op dat Ter Duin geen echte Saab-dealer is, aangezien in hun showroom alleen gebruikte wagens staan.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 04 jan, 2005 14:50

De combinatie Opel SAAB is nog wat, maar dan ook nog eens Citroën erbij?

robertw

Bericht door robertw » di 04 jan, 2005 15:28

Worden dan de opels & saabs met de franse slag onderhouden? mhh, denk het niet. Was het niet de Citroen dealer die in Leiden als beste uit de ANWB test kwam. Het zou mij niet verbazen als er tzt monteurs van de Jong naar het Motorhuis verhuizen.

Koert
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Koert » di 04 jan, 2005 20:58

Ik krijg altijd spam thuis gestuurd van Ter Duin. Of ik mijn Saab langs wil brengen voor een winter-check, of een airco inspectie.... Ze zien me al aan komen met m'n 900 Classic.... :lol:

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » di 04 jan, 2005 23:09

Die mail krijg ik ook !!
Maar ik laat hem er ook onderhouden.

Manic
Lid van verdienste

Bericht door Manic » di 04 jan, 2005 23:19

Van mij dealer kreeg ik ook een uitnodiging voor de wintercheck, geen probleem hoor, maar goed, Janse in Apeldoorn is toch top in service, ook voor de classic en ik zie ook vaak veel oudere staan dan de mijne.
Niet elke dealer is hetzelfde, ik ga met een goed gevoel naar de garage en ook met een goed gevoel en tevreden weer terug, alleen de postbode zie ik liever in de dagen nadat mijn auto bij de dealer is geweest de brievenbus voorbij lopen, maar goed.

Gr,

Dennis

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » za 12 feb, 2005 19:50

Ben één keer bij Ter Duin in Noordwijk geweest..ex-opel garage, doen nog niet lang Saab. Gladde onpersoonlijke bediening, je wordt gewaarschuwd dat ze geen aansprakelijkheid aanvaarden als je de werkplaats ingaat etc. Ik ben daar bovendien verschrikkelijk afgezet. Wat Koert ook al zei: je wordt ook nog eens platgespamd. Nooit meer dus.

Mijn advies zou zijn: ga naar Fase exlusief in Alphen aan den Rijn: Goede service, ambitieus bedrijf, kennis van zaken, bouwen gebruikte onderdelen in en ze adviseren me altijd over het goedkoopste alternatief ( ze weten dat dat belangrijk voor me is).

Motorhuis Leiden ken ik niet.

groet,

Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Guido900T » za 12 feb, 2005 19:55

En ze doen alleen Saab!!

Plaats reactie