Hallo, is er al iemand iets bekend over de nieuwe 9-5 waarmee saab naar verluidt in december 2005 naar buiten zal komen??
Stoor je trouwens niet aan mijn fototje van de concurrent (volvo 1800 ES)!
Nieuwe saab 9-5
-
Niels
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe saab 9-5
Mooi toch!RG-64 schreef:Stoor je trouwens niet aan mijn fototje van de concurrent (volvo 1800 ES)!
-
tuftuf
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik wil niet al te mopperig(volvo 1800 ES)!
-
RG-64
- Geregistreerd lid
Je hebt helemaal gelijk!
Het is een 1800 E uit 1971. In een vlaag van verstandsverbijstering die S erachter getypt. Misschien met m'n gedachten al iets teveel bij de nieuwe 9-3 sport estate 
-
RG-64
- Geregistreerd lid
oh ja, Jan, bedankt voor de link!
Ben nog niet heel erg onder de indruk van die plaatsjes trouwens. Ligt het aan mij of wordt het huidige model inderdaad alleen wat opgepoetst?
Hebben ze met de 9-3 net de aansluiting met de C-klasse van Mercedes, de A4 van Audi en de 3-serie van BMW, laten ze nu met die nieuwe 9-5 de kans liggen om mee te gaan met E-klasse, A6 en 5-serie, toch!?
Rob
Ben nog niet heel erg onder de indruk van die plaatsjes trouwens. Ligt het aan mij of wordt het huidige model inderdaad alleen wat opgepoetst?
Hebben ze met de 9-3 net de aansluiting met de C-klasse van Mercedes, de A4 van Audi en de 3-serie van BMW, laten ze nu met die nieuwe 9-5 de kans liggen om mee te gaan met E-klasse, A6 en 5-serie, toch!?
Rob
-
Ruud
- Geregistreerd lid
De vraag is hoe serieus deze foto's zijn, bovendien valt er vaak heel weinig af te lezen aan spionage fotos.
Bij de nieuwe Bentley Flying Spur spionage fotos dacht heel autoland dat het om een nieuwe Mercedes ging.
Bij de nieuwe Bentley Flying Spur spionage fotos dacht heel autoland dat het om een nieuwe Mercedes ging.