Hemelbekleding

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Plaats reactie
richard
Geregistreerd lid

Hemelbekleding

Bericht door richard » di 22 feb, 2005 21:24

Hoi medesaabisten,

Heb een grote rol hemelbekleding (20 meter) gekocht en ben geschrokken van de prijs. Hou zeker 10 meter over. heb derhalve hemelbekleding te koop voor de classic saabs, 35 euro p.m. Kleur is zeer licht grijs.

Richard

Pearl Aero
Geregistreerd lid

Re: Hemelbekleding

Bericht door Pearl Aero » wo 23 feb, 2005 1:17

35 euro p.m.???? Zit daar een televisie in of zo???

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » wo 23 feb, 2005 9:02

per meter?

(R)ed
Lid van verdienste

Bericht door (R)ed » wo 23 feb, 2005 9:38

Is met gouddraad :wink:

richard
Geregistreerd lid

Bericht door richard » wo 23 feb, 2005 10:06

Tja, duur is het wel, vond ik ook. Wie een goedkoper adres weet, ik houd mij aanbevolen. Wil de rol laten belijmen zodat 't gedoe met spuitlijm e.d. achterwege kan blijven. Ik hou jullie op de hoogte.

Richard

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 23 feb, 2005 11:47

Heb ook ooit es zoiets betaalde bij Ellermeier... toen nog 3M lijm (2 bussen) en ik was 130 euro kwijt

gvenekamp
Geregistreerd lid

Bericht door gvenekamp » vr 01 apr, 2005 14:27

Hallo richard

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Saab 900 Classic.... maar ook deze heeft een loshangend, doorgezakt hemeltje. Ik ben geinteresseerd in de stof omdat ik dat wil vervangen. Maar heb je ook tips/adviezen over hoe ik dat het beste kan doen? Waar zet je het bijv. mee vast? Lijm?
Ik hoor het graag. Bedankt. Gerjan

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » vr 01 apr, 2005 14:31

Check dit topic

richard
Geregistreerd lid

Bericht door richard » vr 01 apr, 2005 20:27

gvenekamp schreef:Hallo richard

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Saab 900 Classic.... maar ook deze heeft een loshangend, doorgezakt hemeltje. Ik ben geinteresseerd in de stof omdat ik dat wil vervangen. Maar heb je ook tips/adviezen over hoe ik dat het beste kan doen? Waar zet je het bijv. mee vast? Lijm?
Ik hoor het graag. Bedankt. Gerjan

Hoi Gerjan,

Ik heb nog voor 1 0f twee auto's over, de rest is inmiddels verkocht.
Mail maar even naar ridodu@xs4all.nl

Richard

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » za 09 apr, 2005 16:07

GRRRRR :evil: :evil: :evil:

Heb ik een mooi stukje stof ontvangen van Richard, kan ik geen 3M spuitlijm vinden in Groningen :shock: :shock: :evil: :evil:

Gamma, Praxis, Hornbach, stoffenzaak, stoffeerders, gereedschappenwinkels, automaterialenhandel, niks.... alleen de verfspeciaalzaak kan het waarschijnlijk wel bestellen.

to be continued dus....

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 09 apr, 2005 18:13

Paul.. het is beter om BisonTix (dus niet BisonKit) te gebruiken is mijn ervaring... een blik is dat (ze zijn er in 2 maten)

Spuitbuslijm gaf bij mij een onbeverdigend resultaat met asl gevolg dat ik het 2 weken later nog eens dunnetjes over kon doen.... :?

aan deze tip heb je niet veel nu de winkels net dicht zijn... maar goed.. volgende week is er weer een week ;)

Plaats reactie