Saab 9-3 Sport Estate
-
SimonA50
Re: Saab 9-3 Sport Estate
En die rode achterlichten vind ik persoonlijk een stuk mooier. Ook zie je de uitlaat niet zitten en die "bies" onder het raam, op de achterklep, ontbreekt.
-
verde900
- Donateur

Regnr: WEX534 Färg: VIT
Fabrikat: SAAB Årsmodell: 2005
Fordonsslag: PB Chassinummer: YS3FD49Y959000010
Ägare/Brukare Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress: Postnr: 461 80
Förvärvsdatum: 2004-09-09 Ort: TROLLHÄTTAN
Försäkringsdatum: 2004-09-09
Datum för första reg.: 2004-09-16 < deze rijdt dus al eventjes, waarschijnlijk een voorserieauto
Fabrikat: SAAB Årsmodell: 2005
Fordonsslag: PB Chassinummer: YS3FD49Y959000010
Ägare/Brukare Namn: SAAB AUTOMOBILE AKTIEBOLAG
Adress: Postnr: 461 80
Förvärvsdatum: 2004-09-09 Ort: TROLLHÄTTAN
Försäkringsdatum: 2004-09-09
Datum för första reg.: 2004-09-16 < deze rijdt dus al eventjes, waarschijnlijk een voorserieauto
-
op
- Donateur (4x)

Mooi ding die witte. Rode achterlichten zijn toch mooier. Ik denk dat die witte de diesel is omdat je de uilaat niet ziet, die zal wel netjes naar beneden zijn gericht om de zwarte rookwolken te verdoezelen 
-
bennie
- Geregistreerd lid
Heb je niet even onder de motorkap gekeken!!!???
Gr, Bennie
Gr, Bennie
-
Oosthoek
- Donateur

ik vind de rode lichten een stuk minder geslaagd, wellicht blijven de doorzichtige units behouden voor de aero.
-
baastiaan
- Geregistreerd lid
Hmm? In Nederland toch niet neem ik aan? Mijn moeder is net overtuigd om een zwarte 2.0t (vector) aan te schaffen, omdat de combinatie witte lampen met zwart mooi is.
-
Derek
- Geregistreerd lid
Ik weet niet of je doelde op mijn posts, maar nee, ik heb niet gekeken onder de motorkap. Dit stonden zij niet toe. Zelfs de hendel om de motorkap te openen ontbrak in de autobennie schreef:Heb je niet even onder de motorkap gekeken!!!???![]()
![]()
Gr, Bennie
-
bennie
- Geregistreerd lid
Ja ik doelde inderdaad op jou post!Derek schreef:Ik weet niet of je doelde op mijn posts, maar nee, ik heb niet gekeken onder de motorkap. Dit stonden zij niet toe. Zelfs de hendel om de motorkap te openen ontbrak in de autobennie schreef:Heb je niet even onder de motorkap gekeken!!!???![]()
![]()
Gr, Bennie
Dat is dan ook lekker, heb je interesse voor een auto mag je niet eens onder de kap kijken!
Gr, Bennie
-
Derek
- Geregistreerd lid
't had ermee te maken dat de "echte" motor ( 2.8L V6 ) er niet inzat. In dit showmodel zat een 2.0 Liter motor, omdat de 2.8L iets werd aangepast.bennie schreef:Ja ik doelde inderdaad op jou post!Derek schreef:Ik weet niet of je doelde op mijn posts, maar nee, ik heb niet gekeken onder de motorkap. Dit stonden zij niet toe. Zelfs de hendel om de motorkap te openen ontbrak in de autobennie schreef:Heb je niet even onder de motorkap gekeken!!!???![]()
![]()
Gr, Bennie
Dat is dan ook lekker, heb je interesse voor een auto mag je niet eens onder de kap kijken!en tot overmaat van ramp zit er niet eens een hendel om de kap te openen! Moet je elke keer naar de dealer om de ruitensproeiervloeistof ect ect bij te vullen, alstublieft meneer de rekening om de motorkap te openen! Whuhaha!!
![]()
![]()
Gr, Bennie
-
shearwater
- In memoriam †
Die witte Sportcombi uit Zweden lijkt me een Amerikaanse uitvoering met z'n sidemarkers. Deze zijn volgens mij alleen op de USA markt verplicht (???). Misschien mogen die icecubes daar ook wel niet.
Groeten, Shearwater
Groeten, Shearwater
-
Oosthoek
- Donateur

Het was maar een hersenspinsel, heb geen idee wat er uiteindelijk in ons straatbeeld zal verschijnen. Ben niet ongerustbaastiaan schreef:Hmm? In Nederland toch niet neem ik aan? Mijn moeder is net overtuigd om een zwarte 2.0t (vector) aan te schaffen, omdat de combinatie witte lampen met zwart mooi is.
-
dirk
- Geregistreerd lid
die deurgrepen meegespoten zien er stuk beter uit dan bij andere saab-modellen! voor de rest leuk bakkie, misschien vind ik idd ook die rode achterlichten toffer... maarja die motor in de aero, irresistible!
-
B235R
- Lid van verdienste
Die in kleur gespoten handgrepen doen nogal goedkoop aan, tenminste das mijn mening. Misschien dat het komt door de hele grove structuur....