Navigatie
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Re: Navigatie
Heb geen zin om met een schermpje of een pda te zeulen. Ik wil een systeem dat eigenlijk niet of bijna niet te zien is. Vandaar dus de keuze voor deze configuratie.
-
dennis
- Geregistreerd lid
voordeel van een binnenspiegel met ingebouwd display is natuurlijk dat je niets los hoeft te koppelen.
Een tip kreeg ik van een bedrijf dat veel schermpjes (ook veel in de hoofdsteunen) inbouwt:
zet - 's avonds - kort voordat je bij de je bestemming aankomt je schermpje(s) uit: een slimme dief valt de verlichte schermpjes meteen op en volgt je naar je parkeerplaats, wacht tot je wegbent en slaat dan op zijn gemak toe... en een binnenspiegel of complete (leren) hoofdsteun is zo meegenomen...
Een tip kreeg ik van een bedrijf dat veel schermpjes (ook veel in de hoofdsteunen) inbouwt:
zet - 's avonds - kort voordat je bij de je bestemming aankomt je schermpje(s) uit: een slimme dief valt de verlichte schermpjes meteen op en volgt je naar je parkeerplaats, wacht tot je wegbent en slaat dan op zijn gemak toe... en een binnenspiegel of complete (leren) hoofdsteun is zo meegenomen...
-
Eindelijk
- Geregistreerd lid
Die tip van het iets voor aankomen uitzetten is mij bekend. Omdat bij de meeste systemen de schermen nog zo'n 30 seconden na aankomst blijven branden. Ik heb wel begrepen dat je aan de spiegel zonder de kabel ( en die lijkt mij moeilijk te verwijderen) niet al te veel hebt. Nu maar hopen dat het dievengilde ook de handleiding leest
Ze gaan het systeem trouwens vrijdag inbouwen dus dan zal ik eens wat foto's plaatsen.
Ze gaan het systeem trouwens vrijdag inbouwen dus dan zal ik eens wat foto's plaatsen.
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Ik verwissel mijn Treo600 gsm binnenkort voor de Treo650 aanbieding van KPN, zit TomTom 5 (inclusief houder en gps-antenne) bij en heeft bluetooth (= handsfree bellen). Heb ik in een keer alle zaken voor elkaar.
Voor de geinteresseerden: aanbieding loopt tot september voor de hele boel, kost Euro 249,- ex. in combinatie met een abonnement.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1060830/sc=b72ca0
Voor de geinteresseerden: aanbieding loopt tot september voor de hele boel, kost Euro 249,- ex. in combinatie met een abonnement.
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1060830/sc=b72ca0
-
manga
- Geregistreerd lid
Wat het grote voordeel is van dit soort systemen.. je kan bijvoorbeeld flitspalen toevoegen.. heb je ook gelijk een alternatief voor radardetector....
-
B235R
- Lid van verdienste
nou wat een voordeel.... als je echt hard wilt rijden dan gaf ik wel € 1200,- uit voor zo'n stinger DSi (heb je tenminste alles)manga schreef:Wat het grote voordeel is van dit soort systemen.. je kan bijvoorbeeld flitspalen toevoegen.. heb je ook gelijk een alternatief voor radardetector....