SaabTurbo.nl
-
bram
- Geregistreerd lid
Re: SaabTurbo.nl
doktor, k voel me niet zo lekker. Ik denk dat ik flauw val. VAn die schitterende auto van je!.
die velgen zitten ook onder een 9000 CS?
die velgen zitten ook onder een 9000 CS?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Tijn, het is al vaker gezegd, maar je wagen is inderdaad erg fraai.
Ik moet alleen zo wennen aan die witte clignoteurs voor..
Ik moet alleen zo wennen aan die witte clignoteurs voor..
-
Injectie
- Moderator
Whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Hele mooie Tijn.Staat netjes die velgen. (en ja Rene het zijn mijn oude velgen)
Hele mooie Tijn.Staat netjes die velgen. (en ja Rene het zijn mijn oude velgen)
-
michiel
- Donateur (2x)

Geweldig mooi!! Deze zal ik de 21e eens goed gaan bekijken!! 
-
Manic
- Lid van verdienste
Strak hoor Tijn! Dit is inderdaad een van de mooiste Sedan's die ik gezien heb...
Greetz,
Dennis
P.S: Gister in aanvaring gekomen met een belachelijk hoge stoeprand langs een parkeerplaats langs de Duitse Autobahn, resultaat: Een mistlamp kapot en een stuk sideskirt aan de bumper eraf, en m'n knipperlicht rechtsvoor zit los..... gelukkig geen grote schade, maar wel vervelend! Liet de auto per ongeluk een stukje doorrollen
Greetz,
Dennis
P.S: Gister in aanvaring gekomen met een belachelijk hoge stoeprand langs een parkeerplaats langs de Duitse Autobahn, resultaat: Een mistlamp kapot en een stuk sideskirt aan de bumper eraf, en m'n knipperlicht rechtsvoor zit los..... gelukkig geen grote schade, maar wel vervelend! Liet de auto per ongeluk een stukje doorrollen
-
sander69
- Donateur (2x)

Tijn je hebt er een verdomd mooie auto van gemaakt....
velgen maken de auto....... ook die witte knipperlichten staan enorm goed.
waar heb je die vandaan en wat kosten ze?
velgen maken de auto....... ook die witte knipperlichten staan enorm goed.
waar heb je die vandaan en wat kosten ze?
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Dank U voor de complimenten...
Witte pinkers, van elkparts...toen ongeveer 150 euro incl. verzendkosten, kan er een paar euro's naastzitten....
Witte pinkers, van elkparts...toen ongeveer 150 euro incl. verzendkosten, kan er een paar euro's naastzitten....
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Als jullie wat meer met die site willen gaan doen, dan mag er wel een betere motor (turbootje) onder die WEBSITE worden gebouwd
Als jullie DAAR hulp bij kunnen gebruiken dan ben ik beschikbaar
Wel heel mooie auto's overigens.
Als jullie DAAR hulp bij kunnen gebruiken dan ben ik beschikbaar
Wel heel mooie auto's overigens.
-
michiel
- Donateur (2x)

Dit is een oud topic wat onlangs weer naar boven gehaald is.. (ruim een jaar geleden) toen verveelde ik mij wat vaker dan nu, dus inmiddels heb ik minder drang om er met de site te gaan doen; maar inderdaad er moet weer ge-update wordentgremlin schreef:Als jullie wat meer met die site willen gaan doen
Sander is druk met de 2.0 -> 2.3 conversie bezig geweest en mijn CSE die nog op de site staat moet ook echt eens vervangen worden door de CD Griffin.. materiaal genoeg dus!
Zelf ben ik bezig met m'n flatje waar 'k net een paar weken de sleutel van heb. Dat gaat toch echt "even" voor
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
OK, succes met alle projecten. Maar als jullie wat hulp willen om die site wat completer en uitgebreider te maken dan help ik jullie graag